Ким Кардашиян създаде нов продукт, който настрои японското население срещу нея

Звездата се подигра с японската култура

Новият продукт на Ким Кардашиян е стягащо бельо, което носи името “Kimono” – точно като японското традиционно празнично облекло.

Вчера Ким Кардашиян сподели новините за новия си продукт – оформящо бельо в различни цветове и форми, което тя рекламира като подходящо за всяка жена от всяка раса. До тук идеята се стори добра за всички, но това, което разгневи цялото японско общество както и хората, обвързани с културата и историята на държавата, бе името на продукта. А именно “Кимоно” – изписано по същия начин, както се изписва думата за традиционното облекло в Страната на изгряващото слънце.

Дрехата в Япония е използвана за празниците и официалните събития и заема важна част от културата на държавата. Точно поради тази причина японското общество се разгневи от решението на Ким. Приравняването на важна част от историята на една държава с бельо за оформяне е сериозно неуважение и подигравка, както отбелязаха много потребители в социалните мрежи.

Създаде се и хащтаг “KimOhNo”, който японци и хора, докоснали се до японската култура, използват да споделят свои снимки в традиционното облекло.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ГОРЕЩИ НОВИНИ

Горещи новини15 ОКТОМВРИ 2019

Кейт и Уилям кацнаха в Пакистан

Петдневната официална визита ще се проведе при засилени мерки за сигурност

Горещи новини15 ОКТОМВРИ 2019

Зоуи Кравиц ще играе Жената-котка

Актрисата ще партнира на Робърт Патинсън в лентата, която започва да се снима през януари

Горещи новини14 ОКТОМВРИ 2019

Миранда Кер роди третото си дете

За трети път красавицата има момченце

Горещи новини14 ОКТОМВРИ 2019

Всичките три булчински рокли на Хейли Бийбър

И последната рокля от големия ден на Хейли бе показана в цял ръст, а уау-моментът в тази визия е дълбоката странична цепка