Ким Кардашиян създаде нов продукт, който настрои японското население срещу нея

Звездата се подигра с японската култура

Новият продукт на Ким Кардашиян е стягащо бельо, което носи името “Kimono” – точно като японското традиционно празнично облекло.

Вчера Ким Кардашиян сподели новините за новия си продукт – оформящо бельо в различни цветове и форми, което тя рекламира като подходящо за всяка жена от всяка раса. До тук идеята се стори добра за всички, но това, което разгневи цялото японско общество както и хората, обвързани с културата и историята на държавата, бе името на продукта. А именно “Кимоно” – изписано по същия начин, както се изписва думата за традиционното облекло в Страната на изгряващото слънце.

Дрехата в Япония е използвана за празниците и официалните събития и заема важна част от културата на държавата. Точно поради тази причина японското общество се разгневи от решението на Ким. Приравняването на важна част от историята на една държава с бельо за оформяне е сериозно неуважение и подигравка, както отбелязаха много потребители в социалните мрежи.

Създаде се и хащтаг “KimOhNo”, който японци и хора, докоснали се до японската култура, използват да споделят свои снимки в традиционното облекло.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ГОРЕЩИ НОВИНИ

Горещи новини18 ФЕВРУАРИ 2020

Новото лице на Chanel No. 5 - Марион Котияр

Името на френската актриса ще остане в историята, наред с това на Мерилин Монро, Сузи Паркър и Никол Кидман

Горещи новини17 ФЕВРУАРИ 2020

Диляна Попова потвърди, че с Блатечки са отново заедно

В интервю за Нова актрисата и модел потвърди новината

Горещи новини17 ФЕВРУАРИ 2020

Тялото на Джей Ло ще ви мотивира за цялата седмица

Такова тяло се извайва с много танци и с тежести, съветва латино дивата

Горещи новини17 ФЕВРУАРИ 2020

Джъстин Бийбър не бил верен на Хейли в началото на връзката им

Певецът разказа, че тогава все още не бил преодолял раздялата си със Селена Гомес