Ема Уотсън навлиза в модната индустрия чрез една от най-големите марки за луксозни стоки.
Актрисата отдавна се е посветила на проблема със замърсяването на околната среда. Самата тя е създала приложение, с което се изчислява колко устойчива е всяка модна кампания.
Любовно писмо към природата от Джейн Фонда и Gucci
Стремежът й към по-екологично чиста мода я насочва и към борда на директорите на френската компания Kering. Тя е собственик на марки като Gucci, Yves Saint Laurent, Balenciaga и Bottega Veneta.
Въпреки че Kering е главният конкурент на LVMH, собственикът на Gucci продължава да стои в сянката на компанията гигант, като един от главните проблеми е именно устойчивостта на марките.
Опит за дисекция на новия термин “във връзка със себе си”
Според данните от приложението на Ема почти всеки от брандовете има прекалено много пропуски в устойчивия си план. Затова и актрисата е приела да стане част от екипа на Kering и по-специално към техния комитет, които отговаря за решенията по тема екология.