Благодарение на холивудската двойка ще можем да правим добро по възможно най-приятния начин.
Докато така или иначе посрещаме всяка карантинна вечер с поне една чаша вино, защо да не го правим и с благотворителна цел? 100% от печалбата от “карантинното вино” на Аштън Къчър и Мила Кунис ще бъде дарявана на няколко организации, които подкрепят засегнатите от коронавируса.
В това число влизат доставките на храна до семействата с ограничени възможности, както и фондации, които подкрепят малките бизнеси по време на кризата.
Двойката е колаборирала с винарните Nocking Point Wines и Battle Creek Vineyards, за да създаде своето Пино Ноар с интерактивен етикет, което позволява на всеки купувач да надпише своята бутилка.
Цената за това удоволствие е 50 долара за две бутилки, а можете да ги поръчате от сайта на виното.