Здраве05.01.2017

Здравословните обещания, които си струва да спазим

Или няколко лесни промени, които да внесем в ежедневнието си

Да започнем дадено начинение е по-лесно, отколкото да се придържаме към него дълго време.

Макар промяната да е много трудна, заради навиците, с които сме свикнали, тя не е невъзможна. Особено когато става дума за навици, свързани с храненето, тренировките, дори съня.

Много е важно когато предприемаме такава стъпка да си поставяме малки и достижими цели, за да не се отказваме. Добра идея е също така да споделим с някой близък, който да ни подкрепи и да се чувстваме отговорни не само пред себе си. Ето някои малки, но значителни промени, които можем да направим:

Хранете се разумно

Идеята, която стои зад това да се храним разумно е много проста: ако се храним бавно и се наслаждаваме на храната, тялото ни само ще ни подскаже от какво има нужда и кога се е заситило. Всъщност това улеснява балансираното хранене, което може да включва дори и любимите ни сладкиши, но в умерени количества.

Заспивайте и се събуждайте по едно и също време

Повечето хора се стараят да спят определен брой часове, но е важно да настроите тялото си за лягане и ставане по едно и също време всеки ден. После ще се убедите колко по-пълноценна е почивката ви и как сутрин не се борите с вътрешното си желание да натискате “Snooze” по няколко пъти.

3cecefb70f59a689435fb510808c5f31

Започнете да тренирате

Изяснете си какво искате да постигнете с тялото си: изгаряне на мазнини, увеличаване на гъвкавостта или изграждане на мускулна маса. А след това открийте тези тренировки, които ви харесват и съответстват на целите ви. Така ще изпитвате удоволствие от упражненията и няма да се откажете.

Ограничете сладкото и захарта

Да, знаем, че обичате сладко и не можете без него, точно както и ние. Но постепенното намаляване на изкушенията ще намали риска от сърдечносъдови заболявания и диабет. В същото време ще се чувствате по-енергични и ще изглеждате по-добре.

Пийте повече вода

Ако нямате навика да пиете достатъчно вода, може да сложите бутилка на бюрото си, за да ви напомня. А ако добавите лимон и ментови листа, пиенето на вода ще се превърне в удоволствие за тези, за които е трудност. Често объркваме жаждата с глада, затова преди хранене изпивайте по 1 чаша вода.

Диляна Табакова
Снимки: Pinterest

More from

ЗДРАВЕ & ФИТНЕС

Най-добрите ни фитнес статии за дупе и бедра!

Защото, за съжаление на всички нас, тялото не се оформя с ровене в Pinterest...

Йога за стегнато дупе

Можете лесно да правите тези движения вкъщи, а резултатът ще ви хареса!

5 напитки, които се борят с целулита

Даваме ви идея как да се разхладим и едновременно спасим от портокаловата кожа

Комбинациите храни, които ни карат да пълнеем

Или защо да не ядем омлет и плодовете като десерт?

Как да работите на компютър, без да пречите на здравето си?

Развенчаваме някои митове за офисния режим

Лек и вкусен протеинов обяд с 3 съставки

Лесно за приготвяне хапване със само 350 калории

Свежа глътка енергия срещу умората в летните жеги

Заменете енергийните напитки с Whole food мултивитамините

Ася Капчикова се стопи с 9 кг

Плеймейтката разкри как е свалила излишното тегло

10 съвета за здравето на момичетата на 40

Следвайте тези прости правила, за да радвате на стройно тяло и бодър дух

Променете тялото си за 28 минути на ден

Кейла Итсинс разкрива тренировката, с която е променила формата на милиони жени

Салата с кълнове, манго и репички

Едно питателно ястие, което е изключително вкусно и диетично

Програма: Супер тяло за 1 месец?

Масажи с четка, парна баня, лосиони с кофеин и други тайни!