Здраве05.01.2017

Здравословните обещания, които си струва да спазим

Или няколко лесни промени, които да внесем в ежедневнието си

Да започнем дадено начинение е по-лесно, отколкото да се придържаме към него дълго време.

Макар промяната да е много трудна, заради навиците, с които сме свикнали, тя не е невъзможна. Особено когато става дума за навици, свързани с храненето, тренировките, дори съня.

Много е важно когато предприемаме такава стъпка да си поставяме малки и достижими цели, за да не се отказваме. Добра идея е също така да споделим с някой близък, който да ни подкрепи и да се чувстваме отговорни не само пред себе си. Ето някои малки, но значителни промени, които можем да направим:

Хранете се разумно

Идеята, която стои зад това да се храним разумно е много проста: ако се храним бавно и се наслаждаваме на храната, тялото ни само ще ни подскаже от какво има нужда и кога се е заситило. Всъщност това улеснява балансираното хранене, което може да включва дори и любимите ни сладкиши, но в умерени количества.

Заспивайте и се събуждайте по едно и също време

Повечето хора се стараят да спят определен брой часове, но е важно да настроите тялото си за лягане и ставане по едно и също време всеки ден. После ще се убедите колко по-пълноценна е почивката ви и как сутрин не се борите с вътрешното си желание да натискате “Snooze” по няколко пъти.

3cecefb70f59a689435fb510808c5f31

Започнете да тренирате

Изяснете си какво искате да постигнете с тялото си: изгаряне на мазнини, увеличаване на гъвкавостта или изграждане на мускулна маса. А след това открийте тези тренировки, които ви харесват и съответстват на целите ви. Така ще изпитвате удоволствие от упражненията и няма да се откажете.

Ограничете сладкото и захарта

Да, знаем, че обичате сладко и не можете без него, точно както и ние. Но постепенното намаляване на изкушенията ще намали риска от сърдечносъдови заболявания и диабет. В същото време ще се чувствате по-енергични и ще изглеждате по-добре.

Пийте повече вода

Ако нямате навика да пиете достатъчно вода, може да сложите бутилка на бюрото си, за да ви напомня. А ако добавите лимон и ментови листа, пиенето на вода ще се превърне в удоволствие за тези, за които е трудност. Често объркваме жаждата с глада, затова преди хранене изпивайте по 1 чаша вода.

Диляна Табакова
Снимки: Pinterest

More from

ЗДРАВЕ & ФИТНЕС

Убийте апетита с лъжичка кокосово масло

Използваме го за козметични цели, но истината е, че то е чудесна добавка и към диетата

Лесно отслабване според зодията

Докато Телците качват килограми и от въздуха, то Близнаците смъкват с лекота. Какво обаче важи за останалите от Зодиака?

Жените пълнеят на корем от алкохол и липса на протеини

Променете начина си на живот, за да се радвате на изваяна фигура. Ето как да го направите

Новото измерение на спорта идва с Nike и Miss Bloom

Тренирайте с нас, елате на екслузивното събитие и спечелете страхотни награди

Забравете за тези напитки, ако искате да отслабнете

Ще се изненадате какво трябва да премахнете от менюто си!

10 минути йога за по-добър секс

9 начина да подобрим гъвкавостта на тялото и да достигнем до оргазъм

Ева Лонгория разкри тайната на плоското си коремче

Актрисата залага на люти чушки и кикбокс

Не правете това след тренировка

Ето отговорите на всички въпроси, които сте си задавали досега!

Сутрешните навици, които ни карат да пълнеем

Пет неща ви саботират по пътя към идеалното тегло. Ето кои са те!

Тялото на Селена Гомес

Доза момичешка мотивация, ако напоследък не спортувате достатъчно често!

Тялото ви се опитва нещо да ви каже

7 предупредителни знака, че нещо не е наред със здравето ви

Да се преборим със зимната депресия

Какви мерки да предприемем, за да преодолеем това състояние