Здраве05.01.2017

Здравословните обещания, които си струва да спазим

Или няколко лесни промени, които да внесем в ежедневнието си

новогодишни-обещания-към-себе-си

Да започнем дадено начинение е по-лесно, отколкото да се придържаме към него дълго време.

Макар промяната да е много трудна, заради навиците, с които сме свикнали, тя не е невъзможна. Особено когато става дума за навици, свързани с храненето, тренировките, дори съня.

Много е важно когато предприемаме такава стъпка да си поставяме малки и достижими цели, за да не се отказваме. Добра идея е също така да споделим с някой близък, който да ни подкрепи и да се чувстваме отговорни не само пред себе си. Ето някои малки, но значителни промени, които можем да направим:

Хранете се разумно

Идеята, която стои зад това да се храним разумно е много проста: ако се храним бавно и се наслаждаваме на храната, тялото ни само ще ни подскаже от какво има нужда и кога се е заситило. Всъщност това улеснява балансираното хранене, което може да включва дори и любимите ни сладкиши, но в умерени количества.

Заспивайте и се събуждайте по едно и също време

Повечето хора се стараят да спят определен брой часове, но е важно да настроите тялото си за лягане и ставане по едно и също време всеки ден. После ще се убедите колко по-пълноценна е почивката ви и как сутрин не се борите с вътрешното си желание да натискате “Snooze” по няколко пъти.

3cecefb70f59a689435fb510808c5f31

Започнете да тренирате

Изяснете си какво искате да постигнете с тялото си: изгаряне на мазнини, увеличаване на гъвкавостта или изграждане на мускулна маса. А след това открийте тези тренировки, които ви харесват и съответстват на целите ви. Така ще изпитвате удоволствие от упражненията и няма да се откажете.

Ограничете сладкото и захарта

Да, знаем, че обичате сладко и не можете без него, точно както и ние. Но постепенното намаляване на изкушенията ще намали риска от сърдечносъдови заболявания и диабет. В същото време ще се чувствате по-енергични и ще изглеждате по-добре.

Пийте повече вода

Ако нямате навика да пиете достатъчно вода, може да сложите бутилка на бюрото си, за да ви напомня. А ако добавите лимон и ментови листа, пиенето на вода ще се превърне в удоволствие за тези, за които е трудност. Често объркваме жаждата с глада, затова преди хранене изпивайте по 1 чаша вода.

Диляна Табакова
Снимки: Pinterest

More from

ЗДРАВЕ & ФИТНЕС

На какви упражнения да наблегнат момичетата на 30?

Не забравяйте да тренирате поне 3-4 пъти седмично

Внимавайте с тези диетични храни!

Или когато здравословният избор не винаги е добър за фигурата ни

Оформете тънка талия с две упражнения

За тяхното изпълнение нямате нужда от специални уреди

Зелен чай, яйца и бадеми срещу преяждане

И още храни, които потискат апетита

Йога за перфектно оформени ръце и рамене

Вижте комплекса, който може да изпълнявате у дома

Хранителните комбинации, които топят мазнините

Как да съчетаете бананите, картофите и кафето, за да постигнете максимални резултати

Стегнете долната част на корема с пилатес

Отнема не повече от 10 минути

Видео: Едно упражнение, на което Бионсе разчита за извивките си

Треньорът й споделя каква е тайната на фигурата тип "пясъчен часовник"

Мускулите и метаболизмът на жените: как се променят на 20, 30 и 40

Тази информация ще ви помогне да поддържате форма по най-добрия начин

Тренировките, в чиито качества звездите се кълнат

Как любимите ни знаменитостите поддържат телата си

Три сутрешни трика за детокс на тялото и ума

Включете следните ритуали, за да се радвате на перфектно здраве

Да влезем във форма с "Табата"

С интервалните тренировки ще стопите излишните килограми по-бързо