Здраве05.01.2017

Здравословните обещания, които си струва да спазим

Или няколко лесни промени, които да внесем в ежедневнието си

Да започнем дадено начинение е по-лесно, отколкото да се придържаме към него дълго време.

Макар промяната да е много трудна, заради навиците, с които сме свикнали, тя не е невъзможна. Особено когато става дума за навици, свързани с храненето, тренировките, дори съня.

Много е важно когато предприемаме такава стъпка да си поставяме малки и достижими цели, за да не се отказваме. Добра идея е също така да споделим с някой близък, който да ни подкрепи и да се чувстваме отговорни не само пред себе си. Ето някои малки, но значителни промени, които можем да направим:

Хранете се разумно

Идеята, която стои зад това да се храним разумно е много проста: ако се храним бавно и се наслаждаваме на храната, тялото ни само ще ни подскаже от какво има нужда и кога се е заситило. Всъщност това улеснява балансираното хранене, което може да включва дори и любимите ни сладкиши, но в умерени количества.

Заспивайте и се събуждайте по едно и също време

Повечето хора се стараят да спят определен брой часове, но е важно да настроите тялото си за лягане и ставане по едно и също време всеки ден. После ще се убедите колко по-пълноценна е почивката ви и как сутрин не се борите с вътрешното си желание да натискате “Snooze” по няколко пъти.

3cecefb70f59a689435fb510808c5f31

Започнете да тренирате

Изяснете си какво искате да постигнете с тялото си: изгаряне на мазнини, увеличаване на гъвкавостта или изграждане на мускулна маса. А след това открийте тези тренировки, които ви харесват и съответстват на целите ви. Така ще изпитвате удоволствие от упражненията и няма да се откажете.

Ограничете сладкото и захарта

Да, знаем, че обичате сладко и не можете без него, точно както и ние. Но постепенното намаляване на изкушенията ще намали риска от сърдечносъдови заболявания и диабет. В същото време ще се чувствате по-енергични и ще изглеждате по-добре.

Пийте повече вода

Ако нямате навика да пиете достатъчно вода, може да сложите бутилка на бюрото си, за да ви напомня. А ако добавите лимон и ментови листа, пиенето на вода ще се превърне в удоволствие за тези, за които е трудност. Често объркваме жаждата с глада, затова преди хранене изпивайте по 1 чаша вода.

Диляна Табакова
Снимки: Pinterest

More from

ЗДРАВЕ & ФИТНЕС

Диетата за "щастлива вагина"

Има определени храни, които подмомагат женското здраве... там долу

Как Кристен Бел оформя тялото си с микротренировки

"Нямам много време за фитнес, Разполагам с 25 минути, максимум"

Връзката между недоспиването и косопада

Хроничният недостиг на сън влияе на хормоните, а от там и на косата

Как емоциите ни влияят на отслабването

Или защо самотата ни кара да ядем повече и трупаме само на корем?

Стегнете тялото, докато вършите ежедневните неща

Няколко лесни движения ще ви вкарат във форма, без да се налага да тренирате

Най-кратката тренировка с гарантирани резултати

Следвайте програмата на фитнес гуруто Шон Ти и скоро ще видите промяната

Как Ирина Шейк си върна формата след раждането

Супермоделът се кълне, че никога не е спазвала диети

Какви упражнения трябва да комбинирате за максимален ефект

Когато тренировката не дава нужния резултат, е време за промяна

Спечелете Мултивитамини Alive! с новата ни игра

Преборете есенната умора и се заредете със сила и енергия

Почивайте повече, за да постигнете мечтаната форма

4-те грешки, които саботират перфектното тяло, въпреки усилените тренировки

Диета за кожата ни: какво да ядем и какво да избягваме

Сбогувайте се с раздразненията, зачервяванията и розацеята веднъж завинаги

Чай против стрес, за успокоение на стомаха и хубава кожа

Настинката не е единствения проблем, който тези напитки решават