Упражнения за по-добра стойка от професионална балерина

5 упражнения, които ще ви помогнат да сте по-пластични и здрави

Алесия, която се занимава с балет от години, използва тези пет упражнения, за да се грижи за правилната си стойка.

Те ще бъдат полезни и за вас, ако прекарвате повечето си време седнали и това започва да влияе на гърба ви.

Нейната лека тренировка е само 12 минути, а упражненията са само 5, така че са много удобен вариант за почивка между работата. Допълнителен бонус е, че единствено ще ви е нужна една възглавница и малко пространство за разтягане.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЗДРАВЕ

Здраве03 АПРИЛ 2020

В кои храни се съдържат най-важните витамини?

Витамините са по-здравословни, ако ги приемате директно чрез храната, а не под формата на добавки от аптеката

Здраве25 МАРТ 2020

Как да готвим лесно, евтино и здравословно у дома

Ключът е в това да пазарувате точните продукти и да използвате максимално богатия избор от полезни подправки

Здраве22 МАРТ 2020

Домашен дезинфектант? По-добре не

Вижте какви препарати обае можете да си направите

Здраве19 МАРТ 2020

Всичко, което трябва да знаете за най-важните витамини

Разглеждаме подробно всичко за витамин А, В, С, D, Е и К