Здраве & Фитнес : Здраве13 НОЕМВРИ 2018

По гръб, настрани или по корем?

Ето коя поза за сън е най-полезна за здравето

Повечето хора лягат да спят вечер, без да се замислят за това в каква поза ще изкарат нощта.

Удивително е, но според учените за около 7-8 часа сън променяме позата на тялото си около 50 пъти. А това влияе на кръвообращението, на кръвоносните съдове в мозъка, на производството на хормони, на състоянието на гръбначния стълб и нивото на кръвното налягане. Всъщност сънят в неправилна поза може да бъде причина за хронично главоболие, за намалена концентрация и дори за наднормено тегло.

Красотата обича спокойствието

Така например ако обичате да спите по корем, рискувате да си създадете напрежение в мускулите на гръбнака, както и да си докарате дихателна недостатъчност и киселини в стомаха.

Вана или крос: кое ви прави по-щастливи?

Ако лежите настрани по време на сън, може да получите мигренозна атака през деня, разширени вени или да нарушите работата на нервната система.

Най-добрата и здравословна поза за сън е по гръб. Това положение намалява натоварването на гръбначния стълб и позволява да се отпуснат всички мускули в тялото. В тази поза, тялото се възстановява най-много и съответно се намалява рискът от всякакви заболявания.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЗДРАВЕ

Здраве21 АВГУСТ 2019

30-минутен фитнес и философия за здраво тяло от Кейт Ъптън

Тя тренира, за да се чувства силна. И съветва всички жени да се отърват от маниакалното следене на това колко точно сочи кантарът

Здраве19 АВГУСТ 2019

Как се храни моделът на Victoria's Secret Роми Стридж

Ангелът ни показва тайната зад красивото й тяло

Здраве16 АВГУСТ 2019

Детокс с активен въглен - да или не?

Трендът с черните напитки и храни може би не е толкова здравословен, колкото си мислим

Здраве13 АВГУСТ 2019

5 храни, които не трябва да ядете преди плаж

Газирано, сладко и солено предизвикват подуване