Неподозираните признаци, че стресът ви идва в повече

Спрете за миг и помислете как да преодолеете излишното напрежение

Видимо се чувствате добре и не обръщате внимание на дребните болежки и на прекаленото напрежение, на което сте изложени. Да, обаче тялото сигнализира, че стресът ви идва в повече.

Момичета, поспрете за миг и да разберете дали не е време за почивка. Ето кои са неподозираните признаци, които подсказват това:

Главоболие

Напоследък често ви боли глава и то най-вече в моментите, когато си почивате. Причината за това е прекалено натоварената ви работна седмица, която ви е изтощила до краен предел и напрежението е достигнало своя връх. Ако не вземете мерки, то се превръща в хронично и главоболието става ежедневие.

Болки във врата
Напрежението във вас започва да избива под формата на болки в различни части от тялото ви. Въпреки че болката във врата може да се дължи и на стоене на течение или просто схващане, ако не отминава с времето, значи е моментът да си помислите за почивка.

Силни болки по време на цикъл
Жените, които са по-емоционални и стресирани изпитват два пъти по-силни болки по време на цикъл. Изследователи обясняват това с факта, че в този момент се нарушава балансът на хормоните. За да успокоите положението, правете физически упражнения.

Безсъние и кошмари
Много често, когато сме подложени на по-висок стрес и това стане ежедневие, започват безсънието, сърцебиенето и паник атаките. Учените са категорични, че това са много сериозни признаци, на които веднага трябва да обърнете внимание. Честите кошмари също са сред признаците, че нещо не е наред. Не забравяйте, че само осемчасовият пълноценен сън възстановява тялото напълно.

Проблеми с кожата
Ако случайно състоянието на кожата ви се е влошило без видима причина, това може да е сигнал, че напрежението ви е в повече. Стресът води до повишено възпаление на кожата, което от своя страна води до акне, сърбяща кожа и алергични реакции. За да поправите щетите от стреса, отидете на дерматолог, който да прецени състоянието ви и да ви насочи какви продукти да си вземете. Не забравяйте да намалите сладкото, почиствайте кожата си редовно и си почивайте повече.

Различни малки знаци

Следете за някои не толкова видими знаци. Например треперене на ръцете, малки тикове, болки в челюстта или скърцане със зъбите. Наличието на тези прояви е сигурен признак, че напрежението е по-голямо отколкото предполагате.

Преодолейте го!

Ако някои от изброените признаци се отнася за вас, е време да вземете мерки. Вземете си почивка. Разхождайте се повече. Започнете да спортувате. Хранете се здравословно. Грижете се повече за себе си. Прекарвайте повече време с приятелите. Изключвайте се за поне един час дневно, като спрете всички технологии и правите всичко, което ви е любимо. Четете повече книги.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЗДРАВЕ

Здраве15 ОКТОМВРИ 2019

Създадоха кафе, което не горчи

Напитката не се произвежда от зърна истинско кафе, а е формулирана в лаборатория

Здраве07 ОКТОМВРИ 2019

Фитнесът е особено важен за интровертите

Упражненията ги откъсват от проблемите и подобряват самочувствието

Здраве04 ОКТОМВРИ 2019

Любимата здравословна рецепта на Бионсе

Нейната идея за овесени ядки е много по-различна от това, което сме виждали до сега

Здраве30 СЕПТЕМВРИ 2019

Гладът към тези храни издава, че нещо не е наред с тялото ни

Когато ни се прияде някоя конкретна храна, вероятно тялото ни се опитва да ни каже нещо