Неподозираните признаци, че стресът ви идва в повече

Спрете за миг и помислете как да преодолеете излишното напрежение

Видимо се чувствате добре и не обръщате внимание на дребните болежки и на прекаленото напрежение, на което сте изложени. Да, обаче тялото сигнализира, че стресът ви идва в повече.

Момичета, поспрете за миг и да разберете дали не е време за почивка. Ето кои са неподозираните признаци, които подсказват това:

Главоболие

Напоследък често ви боли глава и то най-вече в моментите, когато си почивате. Причината за това е прекалено натоварената ви работна седмица, която ви е изтощила до краен предел и напрежението е достигнало своя връх. Ако не вземете мерки, то се превръща в хронично и главоболието става ежедневие.

Болки във врата
Напрежението във вас започва да избива под формата на болки в различни части от тялото ви. Въпреки че болката във врата може да се дължи и на стоене на течение или просто схващане, ако не отминава с времето, значи е моментът да си помислите за почивка.

Силни болки по време на цикъл
Жените, които са по-емоционални и стресирани изпитват два пъти по-силни болки по време на цикъл. Изследователи обясняват това с факта, че в този момент се нарушава балансът на хормоните. За да успокоите положението, правете физически упражнения.

Безсъние и кошмари
Много често, когато сме подложени на по-висок стрес и това стане ежедневие, започват безсънието, сърцебиенето и паник атаките. Учените са категорични, че това са много сериозни признаци, на които веднага трябва да обърнете внимание. Честите кошмари също са сред признаците, че нещо не е наред. Не забравяйте, че само осемчасовият пълноценен сън възстановява тялото напълно.

Проблеми с кожата
Ако случайно състоянието на кожата ви се е влошило без видима причина, това може да е сигнал, че напрежението ви е в повече. Стресът води до повишено възпаление на кожата, което от своя страна води до акне, сърбяща кожа и алергични реакции. За да поправите щетите от стреса, отидете на дерматолог, който да прецени състоянието ви и да ви насочи какви продукти да си вземете. Не забравяйте да намалите сладкото, почиствайте кожата си редовно и си почивайте повече.

Различни малки знаци

Следете за някои не толкова видими знаци. Например треперене на ръцете, малки тикове, болки в челюстта или скърцане със зъбите. Наличието на тези прояви е сигурен признак, че напрежението е по-голямо отколкото предполагате.

Преодолейте го!

Ако някои от изброените признаци се отнася за вас, е време да вземете мерки. Вземете си почивка. Разхождайте се повече. Започнете да спортувате. Хранете се здравословно. Грижете се повече за себе си. Прекарвайте повече време с приятелите. Изключвайте се за поне един час дневно, като спрете всички технологии и правите всичко, което ви е любимо. Четете повече книги.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЗДРАВЕ

Здраве21 АВГУСТ 2019

30-минутен фитнес и философия за здраво тяло от Кейт Ъптън

Тя тренира, за да се чувства силна. И съветва всички жени да се отърват от маниакалното следене на това колко точно сочи кантарът

Здраве19 АВГУСТ 2019

Как се храни моделът на Victoria's Secret Роми Стридж

Ангелът ни показва тайната зад красивото й тяло

Здраве16 АВГУСТ 2019

Детокс с активен въглен - да или не?

Трендът с черните напитки и храни може би не е толкова здравословен, колкото си мислим

Здраве13 АВГУСТ 2019

5 храни, които не трябва да ядете преди плаж

Газирано, сладко и солено предизвикват подуване