Най-полезните плодове и зеленчуци през март

Инжектирайте тялото с ударна доза енергия!

В началото на пролетта, организмът ни е изтощен от зимните студове и от дългите месеци, които сме изкарали на по-тежка и нездравословна храна.

Дневната порция плодове и зеленчуци е задължителна. За да се почувстваме ободрени, да си възвърнем енергията, кожата ни отново да добие цвят, а излишните мазнинки да започват да ни освобождават от присъствието си…

Точно сега е време да включим в менюто си:

Артишок

През пролетта можем да го намерим свеж и още по-полезен, а не консервиран. Артишокът съдържа много витамин C и фибри, както и антиоксидантът силимарин, който защитава сърцето и подобрява функцията на черния дроб.

Спанак

Спанакът е богат източник на фибри, фолиева киселина, желязо, калций, витамин К и магнезий. В същото време пресният спанак е богат източник на антиоксиданта лутеин, който помага на очите и кожата ви да изглеждат безупречно.


Солариумът е толкова вреден, колкото и цигарите


Грейпфрут

Грейпфрутът е супер източник на антиоксиданти, витамин А (в един плод има 70% от препоръчителната дневна доза) и С (24% от препоръчителната дневна доза). Обожаваме го върху салата от пресен спанак. Добър съвет е да приберете грейпфрута в пластмасова торбичка във фризера в продължение на 2 седмици. Когато се размрази, от него по-лесно ще изцедите повече сок.

Репички и пресен лук

В сочните червени репички има голямо количество фибри, витамини С, В, калий и натрий. Имат антибактериални свойства и подобряват работата на стомаха. Влияят добре дори на кожата, заради хидратиращото си действие.

Зеленият лук пък е отличен боец срещу пролетната умора. Помага ни да се отървем от типичното усещане за слабост, изтощение и виене на свят. Съдържа провитамин А, витамини РР и С. Много богат е на цинк – необходим както за имунната система, така и за здравината на косата и ноктите (недостигът на цинк често се свързва с косопада).

Лесен начин да освободим тялото си от токсините

Как Блейк Лайвли отслабна с 30 кг

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЗДРАВЕ

Здраве07 ОКТОМВРИ 2019

Фитнесът е особено важен за интровертите

Упражненията ги откъсват от проблемите и подобряват самочувствието

Здраве04 ОКТОМВРИ 2019

Любимата здравословна рецепта на Бионсе

Нейната идея за овесени ядки е много по-различна от това, което сме виждали до сега

Здраве30 СЕПТЕМВРИ 2019

Гладът към тези храни издава, че нещо не е наред с тялото ни

Когато ни се прияде някоя конкретна храна, вероятно тялото ни се опитва да ни каже нещо

Здраве29 СЕПТЕМВРИ 2019

Грешките в готвенето, които забавят метаболизма ни

Не е важно само с какво се храните, но и как го подготвяте