Най-полезните плодове и зеленчуци през март

Инжектирайте тялото с ударна доза енергия!

В началото на пролетта, организмът ни е изтощен от зимните студове и от дългите месеци, които сме изкарали на по-тежка и нездравословна храна.

Дневната порция плодове и зеленчуци е задължителна. За да се почувстваме ободрени, да си възвърнем енергията, кожата ни отново да добие цвят, а излишните мазнинки да започват да ни освобождават от присъствието си…

Точно сега е време да включим в менюто си:

Артишок

През пролетта можем да го намерим свеж и още по-полезен, а не консервиран. Артишокът съдържа много витамин C и фибри, както и антиоксидантът силимарин, който защитава сърцето и подобрява функцията на черния дроб.

Спанак

Спанакът е богат източник на фибри, фолиева киселина, желязо, калций, витамин К и магнезий. В същото време пресният спанак е богат източник на антиоксиданта лутеин, който помага на очите и кожата ви да изглеждат безупречно.


Солариумът е толкова вреден, колкото и цигарите


Грейпфрут

Грейпфрутът е супер източник на антиоксиданти, витамин А (в един плод има 70% от препоръчителната дневна доза) и С (24% от препоръчителната дневна доза). Обожаваме го върху салата от пресен спанак. Добър съвет е да приберете грейпфрута в пластмасова торбичка във фризера в продължение на 2 седмици. Когато се размрази, от него по-лесно ще изцедите повече сок.

Репички и пресен лук

В сочните червени репички има голямо количество фибри, витамини С, В, калий и натрий. Имат антибактериални свойства и подобряват работата на стомаха. Влияят добре дори на кожата, заради хидратиращото си действие.

Зеленият лук пък е отличен боец срещу пролетната умора. Помага ни да се отървем от типичното усещане за слабост, изтощение и виене на свят. Съдържа провитамин А, витамини РР и С. Много богат е на цинк – необходим както за имунната система, така и за здравината на косата и ноктите (недостигът на цинк често се свързва с косопада).

Лесен начин да освободим тялото си от токсините

Как Блейк Лайвли отслабна с 30 кг

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЗДРАВЕ

Здраве23 ЮНИ 2018

Да избегнем интимните инфекции през лятото

Хранителният режим може да окаже голямо влияние

Здраве17 ЮНИ 2018

Как да предотвратим задържането на вода

Какви са причините и как да се спасим от този проблем?

Здраве15 ЮНИ 2018

Оставете недоспиването в миналото

Няколко навика нарушават съня и ни карат да будуваме цяла нощ