Лесна тренировка за разтягане за начинаещи

30 минути, с които ще наваксаме целодневното стоене на стол

100-годишната история на пилатеса

Начинаещи или не, правилното разтягане трябва да е част от рутината ни, особено сега когато все още прекарваме повече време у дома.

Всъщност дори преди карантината по-голямата част от съвременното поколение прекарваше твърде много време, стоейки на бюро. Точно затова сега повечето хора имаме проблем със стойката, които рано или късно се превръщат в по-сериозни здравословни проблеми с гърба, краката и врата.

Не повече от 42 минути спорт дневно

За да предотвратим максимално този негативен ефект от ритъма на ежедневието ни, трябва не само да правим 10-минутни кардио тренировки, но и да инвестираме в пълноценна тренировка за мобилност.

Комплексът от разтягащи упражнения, който ви предлагаме днес, е много подходящ за тази цел. Пуснете си го, отпуснете се и използвайте това време да успокоите както тялото си, така и мисълта си.

5-минутна тренировка за вътрешната част на бедрата

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЗДРАВЕ

Помогнете на щастието си с диета
Здраве21 МАЙ 2020

Какво е Down to Earth медитация?

Дори досадните домакински работи могат да бъдат начин да медитирате

70-годишният фитнес инфлуенсър
Здраве20 МАЙ 2020

70-годишният фитнес инфлуенсър

Ако тя го може, то какво е вашето извинение?

Малко познати правила за правилно съхраняване на храна
Здраве17 МАЙ 2020

Малко познати правила за правилно съхраняване на храна

Как да почистваме правилно храната си и как да избегнем задържането на микроби в хладилника ни

Подкрепяме имунната си система с комплекс от четири витамини и минерали
Здраве11 МАЙ 2020

Подкрепяме имунната си система с комплекс от четири витамини и минерали

Сега повече от всякога имунната система има нужда от Вашата отговорност