Как да си набавим повече калций с храната

Бадеми и портокалов сок са богати на ценния минерал

В сезона, в който сме най-склонни да пазим диети, могат да се появят проблеми като липса на витамини и минерали в организма.

На диета или не, има здравословни храни, които ще ти набавят допълнителна доза от така важния калций.

Кои са алтернативните източници на калций?

Сред вкусните храни, богати на калций, които можем да добавим към ежедневното си меню, са тъмнозелени зеленчуци като спанак, броколи, също така швейцарско цвекло, зеле, соево мляко, бразилски орехи и бадеми. Портокаловият сок е идеално допълнение към здравословната закуска, а и е богат на калций.

Защо тези продукти са важни?

При споменаването на източници на калций повечето от нас се сещат за млечни продукти – мляко, сирене, кашкавал. Въпреки че калцият в тях е добър за нас, прекаленият прием на млечни продукти може да бъде нездравословен заради високото съдържание на наситени мазнини. С откриването на нови източници на калций, ще откриеш и различни и вкусни начини да си набавиш този важен минерал.

Виж още:
Може ли чаят да се окаже вреден?
Лаптопът може да изгори кожата ти
Тънка коса, дебел корем и още ефекти от пушенето
Когато стресът в офиса идва в повече
Седмицата на звездите в снимки

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЗДРАВЕ

Здраве20 АПРИЛ 2019

Средиземноморската диета, която експертите препоръчват

С нея сваляме килограми без мъчителни лишения и подобряваме здравето си

Здраве11 АПРИЛ 2019

Какво причинява мигрената и как да се преборим с нея

Мигрената засяга над 12% от световното населениe и повечето от тях са жени

Здраве10 АПРИЛ 2019

30 идеи за пролетен детокс, споделени от читателки

Над 150 дами писаха на страницата ни във Фейсбук в отговор на съвместното ни предизвикателство с Klorane

Здраве08 АПРИЛ 2019

Храните, които правят косата ни красива

Грижата за красивата прическа започва от кухнята.