Здраве & Фитнес : Здраве06 ФЕВРУАРИ 2019

Как да се преборим с умората по време на бременността

Според статистиката 44% от бременните жени страдат от умора, сънливост и гадене в първите месеци

Според статистиката 44% от бременните жени страдат от умора, сънливост и гадене в първите месеци.

Причината за това е в завишените нива на хормона прогестерон. Разбира се, ако повръщането или липсата на енергия имат по-тежки проявления, това може да бъде и сигнал за медицински проблем, затова задължително говорете за симптомите с лекаря си.

В типичния случай обаче тези усещания са нормални и отшумяват в началото на втория триместър.

За да не се измъчват прекалено бъдещите мами, има начини да поддържат нивата на енергия и да подобрят кондицията си в тези деликатни първи месеци. Ето съветите на специалистите:

Ако нямате забрана от лекаря си, правете лека гимнастика

Най-важното е да не се преуморявате и да избягвате всякакви силови натоварвания или интензивно кардио. Но леки йога или пилатес сесии, съобразени със състоянието ви, както и редовните разходки са повече от препоръчителни. Вижте в кое време от деня се чувствате най-енергични и се упражнявайте тогава. не насилвайте тялото си по никакъв начин и ако се усетите уморени и се задъхвате, спрете. Но недейте да се залежавате, ако нямате изрична препоръка от лекар.

Как да оцелеем в първата година на бебето

Хапвайте често и по малко и то подходяща храна

Честото похапване в малки порции е много важно за поддържане на нивото на енергия в тялото. Ако допреди бременността сте се хранили сутрин, обед и вечер, разбийте това количество храна на пет-шест хранения.

С бременността обемът на стомаха намалява, защото бебето го притиска. Така че това е още една причина да ядете на често, но не в големи порции. И избирайте храни, които не са тежки, от тях няма да ви прилошава – ананас, боровинки, пълнозърнести храни, хумус, авокадо както и зеленчуци като тиквичките, които не предизвикват газове в корема.

Допълнителен прием на витамин B6

Той може да облекчи гаденето и повръщането, да подобри настроението и съня ви. Американският конгрес по акушерство и гинекология препоръчва 10 до 25 мг по три-четири пъти дневно, но, естествено, след като сте обсъдили приема на добавката с лекаря, който следи вашата бременност.

Истината за женските тела след бременността

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЗДРАВЕ

Здраве21 АВГУСТ 2019

30-минутен фитнес и философия за здраво тяло от Кейт Ъптън

Тя тренира, за да се чувства силна. И съветва всички жени да се отърват от маниакалното следене на това колко точно сочи кантарът

Здраве19 АВГУСТ 2019

Как се храни моделът на Victoria's Secret Роми Стридж

Ангелът ни показва тайната зад красивото й тяло

Здраве16 АВГУСТ 2019

Детокс с активен въглен - да или не?

Трендът с черните напитки и храни може би не е толкова здравословен, колкото си мислим

Здраве13 АВГУСТ 2019

5 храни, които не трябва да ядете преди плаж

Газирано, сладко и солено предизвикват подуване