Как да направим сутрешното кафе по-здравословно

Подобряваме вече любимата ни напитка!

За това колко здравословно е кафето, учените не могат да се споразумеят, но пък с тези съвети със сигурност ще го направим по-полезно.

Ако обичате да опитвате нови неща с кафето си, това може да бъде само във ваш плюс. Следвайте тези няколко съвети от нас, които ще направят вашето кафе в пъти по-здравословно.

Добавяйте канела и джинджифил

Тя забързва метаболизма, като задейства термогенните процеси в тялото и така изгаряме по-бързо калории. Освен това тя спомага за още редица аспекти, за които можете да прочетете тук: Канела в кафето стимулира паметта

Най-лесният начин да добавим подправката в кафето, е да я смесим със смеленото кафе или директно да смелим зърната с пръчките канела.

Ако пък сте фенове на традиционната хелоуинска напитка pumpkin spice, значи имаме добри новини за вас. Джинджифилът има безброй полезни свойства и затова се използва като лекарство поколения.

Правете си по-често мока

Е, нямаме предвид тази на Starbucks или Costa, а това, което можете да си направите у дома. Чисто кафе с лъжичка какао, като можете да добавите и малко мляко, ако така го предпочитате.

Тук ключовата съставка е какаото, защото той е силен антидепресант и повишава настроението по същия начин като шоколада. Освен това той е полезен и защото подобрява храносмилането и функциите на мозъка.

Използвайте филтри за кафе

Една от причините защо учените спорят дали кафето е полезно е високо му съдържание на кафестерол – агент, който може да повиши хорестерола. Но има много лесен начин да преборим този недостатък на любимата си напитка – като използваме хартиени филтри за кафе. Те имат свойството да пречистват кафестерола, но не пречи на полезните страни на кафето като антиоксидантите и самия кофеин.

Топлата вода с мед дава повече енергия от кафето

Колко кафе е твърде много кафе

Новата напитка на лятото, която ще измести кафето

 

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЗДРАВЕ

Здраве08 ДЕКЕМВРИ 2019

Удивителните промени, които настъпват в тялото ни след 8 часа сън

Прочетете това и ще се замислите сериозно дали си струва да плащате високата цена на недоспиването

Здраве07 ДЕКЕМВРИ 2019

Да се предпазим от напълняване по време на менопаузата

С този хранителен режим ще активирате метаболизма си и ще сте спокойни, че тялото ви получава всички нужни хранителни вещества

Здраве05 ДЕКЕМВРИ 2019

Пет от най-полезните и пет от най-вредните видове риба

Кои видове риба да подберем за празничната вечеря и кои да държим далеч от кухнята си?