Здраве07.11.2017

Как да бъдем по-здрави през ноември

3 малки промени в начина на живот, които се отразяват прекрасно

Още сме в началото на есента и настинките вече станаха част от ежедневието ни. Ето защо е изключително важно да вземем мерки навреме, за да засилим имунитета и да повишим енергията си. А какъв по-добър момент да заложим на нови здравословни навици от началото на ноември!

Експертите съветват да приложим няколко нови неща, които ще се отразят страхотно не само на физическото, но и на умственото ни състояние. От намаляване на захарта, до начина на спортуване, всичко това е от голяма важност за организма ни, дори да не ни се струва така. Ето какво да променим:

Смути за красота: Миранда Кер и Кандис Суанпоул споделят своите рецепти

Слагайте зеленчуци в смутито
Разменете бананите със задушени на пара зеленчуци в сутрешното си смути. И не си помисляйте веднага, че има нещо нередно с вкусните плодове. Тук става въпрос за намаляване на приема на захар. Затова пробвайте да слагате задушен карфиол или тиквички. С тях хем добавяте хранителни вещества, хем подготвяте организма си да се отърве от излишната захар.

Книгите за вас според зодията

Оставете телефона настрана
Вместо да гледате телевизия или да разцъквате в социалните мрежи вечер, върнете книгите в ежедневието си. Телефонът по същество позволява да имате достъп до каквато и да е информация по всяко време, но това неусетно докарва допълнителен стрес на организма ви. Затова се опитайте да си наложите за известно време една почивка от технологиите и заложете на едно хубаво четиво. По този начин ще се отървете от стреса, но и ще поумнеете.

Run, baby, run: Още за ползите от тичането

Спортувайте навън
Вместо да се затваряте в спортната зала или да тренирате у дома, излезте навън. Опитайте се да тичате на чист въздух поне два пъти седмично. По този начин вие не само се свързвате с природата, но чистия въздух, слънцето и общия пейзаж имат способността да намалят стреса и да ви помогнат да се изключите от ежедневните си проблеми.

More from

ЗДРАВЕ & ФИТНЕС

Адриана Лима само на течности преди шоуто на VS

Супермоделът се награждава с пица след грандиозното дефиле

Какво закусва един ангел на Victoria's Secret?

Рецептата на Роми Стридж за здравословен (и много вкусен!) старт на деня

Протеинът на младостта...

Kолагенът е онази магична съставка, която бори процесите на старене в човешкото тяло

Защо кестените са перфектната храна за зимата

Какви са техните свойства и колко калории има в тях

Червеното месо превръща мъжете в полови атлети

Или защо трябва да внимават с промените в диетата си

Йога за лице върши чудеса при двойна брадичка

Атакувайте проблема с тази стратегия, в която включихме най-добрите трикове и терапии

Пилатес и много плодове за Мелания Тръмп

Kато бивш модел, първата дама на САЩ и до днес не прави компромиси с перфектната си форма

Свалете 4 кг до празниците

Ето няколко примерни менюта, които ще укротят глада и ще ви вталят

Добре оформени гърди само с няколко упражнения

Изпълнявайте програмата поне два пъти седмично за бърз резултат

Как да познаете, че организмът ви страда от липса на желязо

Този проблем се среща главно при жените и не бива да бъде пренебрегван

Здравословният десерт на Кортни Кардашиян за повече енергия

Предлагаме ви два варианта на любимата закуска на риалити звездата

Перфектната форма на Шарън Стоун

Как актрисата поддържа тялото си на 59-годишна възраст