Здраве07.11.2017

Как да бъдем по-здрави през ноември

3 малки промени в начина на живот, които се отразяват прекрасно

Още сме в началото на есента и настинките вече станаха част от ежедневието ни. Ето защо е изключително важно да вземем мерки навреме, за да засилим имунитета и да повишим енергията си. А какъв по-добър момент да заложим на нови здравословни навици от началото на ноември!

Експертите съветват да приложим няколко нови неща, които ще се отразят страхотно не само на физическото, но и на умственото ни състояние. От намаляване на захарта, до начина на спортуване, всичко това е от голяма важност за организма ни, дори да не ни се струва така. Ето какво да променим:

Смути за красота: Миранда Кер и Кандис Суанпоул споделят своите рецепти

Слагайте зеленчуци в смутито
Разменете бананите със задушени на пара зеленчуци в сутрешното си смути. И не си помисляйте веднага, че има нещо нередно с вкусните плодове. Тук става въпрос за намаляване на приема на захар. Затова пробвайте да слагате задушен карфиол или тиквички. С тях хем добавяте хранителни вещества, хем подготвяте организма си да се отърве от излишната захар.

Книгите за вас според зодията

Оставете телефона настрана
Вместо да гледате телевизия или да разцъквате в социалните мрежи вечер, върнете книгите в ежедневието си. Телефонът по същество позволява да имате достъп до каквато и да е информация по всяко време, но това неусетно докарва допълнителен стрес на организма ви. Затова се опитайте да си наложите за известно време една почивка от технологиите и заложете на едно хубаво четиво. По този начин ще се отървете от стреса, но и ще поумнеете.

Run, baby, run: Още за ползите от тичането

Спортувайте навън
Вместо да се затваряте в спортната зала или да тренирате у дома, излезте навън. Опитайте се да тичате на чист въздух поне два пъти седмично. По този начин вие не само се свързвате с природата, но чистия въздух, слънцето и общия пейзаж имат способността да намалят стреса и да ви помогнат да се изключите от ежедневните си проблеми.

More from

Здраве & Фитнес

Забравете за авокадото, ако искате да отслабнете

И още напътствия от фитнес сензацията Кайла Итсинес

Солариумът е толкова вреден, колкото и цигарите

5 бича на съвремието, които са по-опасни от пушенето, а не говорим достатъчно за това

Катрин Хейгъл показа перфектна форма след раждането

Актрисата споделя как е свалила излишните килограми

Колко е нормално да смъкваме на седмица

И защо не трябва да очакваме да отслабваме с по 2-3 кг

Как да преодолеете емоционалния глад

Укротете емоциите и влезте във форма

Извайване на горната част на тялото у дома

ВИДЕО с упражнения с ластици за ръцете, раменете и гърба

Детокс за тялото със смути с нар и банан

Заменете едно от храненията си със следната напитка

Шей Мичъл: Ям много, но тренирам усилено

Актрисата разкрива как преодолява несигурността си

Кои са най-подходящите спортове за дамите над 40

Или защо да заложите на танците и пилатесa

Как Блейк Лайвли отслабна с 30 кг

Актрисата положи сериозни усилия за фигурата си след второто раждане

5 храни, които ускоряват метаболизма

И защо е толкова полезно за диетата ви да закусвате овесени ядки

Как да разберете със сигурност дали не пиете твърде много?

8 въпроса издават проблеми с алкохола