Здраве & Фитнес : Здраве25 ФЕВРУАРИ 2021

Диетата, която трайно елиминира подуването

Забравяме за подуването след осем седмици

Диетата, която трайно елиминира подуването

Елиминиращата диета търси точните храни, които се отразяват най-добре на нашето тяло и нашите нужди.

Когато говорим за диети, най-често имаме предвид краткотрайно лишаване от даден тип храни с цел отслабване, но с елиминиращата диета търсим начин да подобрим цялостното си здраве и отношение с храната.

С нея откриваме кои точно храни ни влияят зле и така намаляваме дразнителите в менюто си. Резултатът след това е по-добра стомашна флора, по-малко подуване и цялостен комфорт на тялото.

Диетата, която трайно елиминира подуването

Но понеже това е сложен процес e добре да се прави под наблюдението на доктор или професионален диетолог. С него извършвате диетата в две части – първо елиминирате потенциални дразнители и после ги въвеждате в диетата отново. На базата на вашите собствени наблюдения върху реакциите на тялото ви спрямо определени храни, заедно с базовите знания на диетолога за най-често срещаните дразнители, изготвяте лист с продукти, които за няколко седмици спирате да консумирате. След това се изгражда нова диета, съобразно с тези храни, така че тялото да реагира по-спокойно на тях.

В курс от 6 до 8 седмици можете да направите това с почти всички храни, които за вас са проблемни. Така накрая няма да се подувате от тях, нито ще получавате други нежелани реакции.

Единствените храни, с които този метод не работи, са тези, към които имаме реални алергии.

Тренировки за по няколко минути под ритъма на любимите ви песни

6 мита за храната, на които да не вярвате

Кои храни са позволени преди лягане?

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЗДРАВЕ

Сезонните плодове с ниско съдържание на захар
Здраве13 АПРИЛ 2021

Сезонните плодове с ниско съдържание на захар

От динята до грейпфрута - кои са плодовете, които ни зареждат с най-много витамини и минерали, но съдържат минимално количество захари

Криси Тийгън казва "сбогом" на диетите
Здраве06 АПРИЛ 2021

Криси Тийгън казва "сбогом" на диетите

"Твърде много години броях калории"

Храните, които се борят със следобедната умора
Здраве05 АПРИЛ 2021

Храните, които се борят със следобедната умора

С правилната диета можем да презаредим енергията в следработните часове

Храните с най-богато съдържание на желязо
Здраве03 АПРИЛ 2021

Храните с най-богато съдържание на желязо

Лещата и тиквените семки са сред най-добрите източници на минерала