Да направим всяка минута от съня пълноценна

Ако си създадем правилната рутина преди лягане, ще можем да се насладим на съня нощем.

Предвид начина на живот, който поддържаме, да се наспим вечер е мисията невъзможна. Но с тези няколко трикове, всяка минута от съня ще бъде пълноценна.

Всяко нещо, което правим през деня и особено в последните часове преди заспиване, влияят на съня ни. Най-често това ни пречи да му се насладим напълно, но нека използваме този факт в наша полза. С тази вечерна рутина, ще можем да си починем напълно през вечерта и да се събудим свежи на сутринта.

Да се отпуснем с грижа за красотата

Преди лягане можем да си отдадем известно време на себе си и на грижата за кожата и косата. Създаването на бюти рутина ще бъде в полза не само на съня, но и на външния ни вид. Тогава кожата ни има по-силни абсорбиращи свойства, затова третирането й вечер с маски или кремове може да бъде много ефективно. Затова можем да си позволим тогава да използваме продукти, които са по-скъпи, но качествени.

Топла вана преди лягане

30-минутна вана преди лягане не само звучи добре, но и ще се отрази благоприятно на тялото. Когато повишим температурата си чрез топлата вода и си легнем веднага след това, тялото ни започва да изстива малко по малко. Същото се случва и когато започнем да заспиваме. Така изкуствено започваме този процес.

Едновременно с това ваната ще успокои мускулите и ще помогне за релаксацията.

Маточината или билката, която ще промени съня ви

Чаша чай

Топлата напитка създава подобен процес на този с ваната. Но в този случай билките помагат още повече за това. Маточината, лайката, лавандулата и липата успокояват организма и ще помогнат да се насладим на съня още повече.

Четене на книга

Директно преди лягане не е хубаво да се излагаме на синята светлина от телефоните, компютрите и телевизорите. По-добре да оставим последния един час преди лягане за четене на книга или някое друго приятно четиво.

Четенето на книга също така доказано намалява стреса и ще ни накара да забравим за проблемите.

 

С всички тези съвети остана само да ви пожелаем сладки сънища.

Как да се възстановим след безсънна нощ

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЗДРАВЕ

Здраве21 АВГУСТ 2019

30-минутен фитнес и философия за здраво тяло от Кейт Ъптън

Тя тренира, за да се чувства силна. И съветва всички жени да се отърват от маниакалното следене на това колко точно сочи кантарът

Здраве19 АВГУСТ 2019

Как се храни моделът на Victoria's Secret Роми Стридж

Ангелът ни показва тайната зад красивото й тяло

Здраве16 АВГУСТ 2019

Детокс с активен въглен - да или не?

Трендът с черните напитки и храни може би не е толкова здравословен, колкото си мислим

Здраве13 АВГУСТ 2019

5 храни, които не трябва да ядете преди плаж

Газирано, сладко и солено предизвикват подуване