Да направим всяка минута от съня пълноценна

Ако си създадем правилната рутина преди лягане, ще можем да се насладим на съня нощем.

Предвид начина на живот, който поддържаме, да се наспим вечер е мисията невъзможна. Но с тези няколко трикове, всяка минута от съня ще бъде пълноценна.

Всяко нещо, което правим през деня и особено в последните часове преди заспиване, влияят на съня ни. Най-често това ни пречи да му се насладим напълно, но нека използваме този факт в наша полза. С тази вечерна рутина, ще можем да си починем напълно през вечерта и да се събудим свежи на сутринта.

Да се отпуснем с грижа за красотата

Преди лягане можем да си отдадем известно време на себе си и на грижата за кожата и косата. Създаването на бюти рутина ще бъде в полза не само на съня, но и на външния ни вид. Тогава кожата ни има по-силни абсорбиращи свойства, затова третирането й вечер с маски или кремове може да бъде много ефективно. Затова можем да си позволим тогава да използваме продукти, които са по-скъпи, но качествени.

Топла вана преди лягане

30-минутна вана преди лягане не само звучи добре, но и ще се отрази благоприятно на тялото. Когато повишим температурата си чрез топлата вода и си легнем веднага след това, тялото ни започва да изстива малко по малко. Същото се случва и когато започнем да заспиваме. Така изкуствено започваме този процес.

Едновременно с това ваната ще успокои мускулите и ще помогне за релаксацията.

Маточината или билката, която ще промени съня ви

Чаша чай

Топлата напитка създава подобен процес на този с ваната. Но в този случай билките помагат още повече за това. Маточината, лайката, лавандулата и липата успокояват организма и ще помогнат да се насладим на съня още повече.

Четене на книга

Директно преди лягане не е хубаво да се излагаме на синята светлина от телефоните, компютрите и телевизорите. По-добре да оставим последния един час преди лягане за четене на книга или някое друго приятно четиво.

Четенето на книга също така доказано намалява стреса и ще ни накара да забравим за проблемите.

 

С всички тези съвети остана само да ви пожелаем сладки сънища.

Как да се възстановим след безсънна нощ

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЗДРАВЕ

Здраве17 МАЙ 2019

Имаме 4 вида химикали в кръвта си заради слънцезащитата

Това показва проучване от унивеситета в Сан Франсиско

Здраве07 МАЙ 2019

Най-вредните храни в света

Какво трябва да знаем за транс-мазнините, за храните с огромно количество захар и други

Здраве03 МАЙ 2019

Какво е матчата и защо да я включим към латето си?

Ето защо да включите напитката в деня си

Здраве30 АПРИЛ 2019

Ще живеем по-дълго... ако ядем по-малко?

Според това проучване, колкото по-малко ядем, толкова по-дълго ще живеем