Да направим всяка минута от съня пълноценна

Ако си създадем правилната рутина преди лягане, ще можем да се насладим на съня нощем.

Предвид начина на живот, който поддържаме, да се наспим вечер е мисията невъзможна. Но с тези няколко трикове, всяка минута от съня ще бъде пълноценна.

Всяко нещо, което правим през деня и особено в последните часове преди заспиване, влияят на съня ни. Най-често това ни пречи да му се насладим напълно, но нека използваме този факт в наша полза. С тази вечерна рутина, ще можем да си починем напълно през вечерта и да се събудим свежи на сутринта.

Да се отпуснем с грижа за красотата

Преди лягане можем да си отдадем известно време на себе си и на грижата за кожата и косата. Създаването на бюти рутина ще бъде в полза не само на съня, но и на външния ни вид. Тогава кожата ни има по-силни абсорбиращи свойства, затова третирането й вечер с маски или кремове може да бъде много ефективно. Затова можем да си позволим тогава да използваме продукти, които са по-скъпи, но качествени.

Топла вана преди лягане

30-минутна вана преди лягане не само звучи добре, но и ще се отрази благоприятно на тялото. Когато повишим температурата си чрез топлата вода и си легнем веднага след това, тялото ни започва да изстива малко по малко. Същото се случва и когато започнем да заспиваме. Така изкуствено започваме този процес.

Едновременно с това ваната ще успокои мускулите и ще помогне за релаксацията.

Маточината или билката, която ще промени съня ви

Чаша чай

Топлата напитка създава подобен процес на този с ваната. Но в този случай билките помагат още повече за това. Маточината, лайката, лавандулата и липата успокояват организма и ще помогнат да се насладим на съня още повече.

Четене на книга

Директно преди лягане не е хубаво да се излагаме на синята светлина от телефоните, компютрите и телевизорите. По-добре да оставим последния един час преди лягане за четене на книга или някое друго приятно четиво.

Четенето на книга също така доказано намалява стреса и ще ни накара да забравим за проблемите.

 

С всички тези съвети остана само да ви пожелаем сладки сънища.

Как да се възстановим след безсънна нощ

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЗДРАВЕ

Здраве21 МАРТ 2019

Ендометриозата пречи на 1 от 10 жени да има деца

Март е месецът за разпространяване на информация за ендометриозата.

Здраве20 МАРТ 2019

Гледай на света през жълти очила

Синята светлина от компютрите и телефоните може да се пребори единствено с жълти очила.

Здраве18 МАРТ 2019

Какви са ползите от изварата преди лягане?

Да хапваме извара вечер може да ни помогне да отслабнем.

Здраве15 МАРТ 2019

Пияна йога - новият начин да поддържаме фигура?

Да не би току-що да се сбъднаха всичките ни мечти?