Ананас и овесени ядки ни правят по-млади

Ето още храни, които да включите в менюто си за забавяне на стареенето

За да възвърнем свежестта и младостта на кожата, ежемесечно даваме доста пари за козметика. Но така и не постигаме желания резултат. Защото истината се крие в начина, по който се храним.

Глупаво е да мислим, че ако хапваме пица, докато отпиваме трета чаша вино и се мажем с най-скъпия крем против бръчки, ще постигнем ефект. Експертът по здравни въпроси Никол Гранато и диетологът Никълъс Торент разкриват няколко вкусни добавки към ежедневната ни диета, които не само ще ни накарат да изглеждаме по-слаби, но и ще намалим драстично фините линии по лицето си. Ето девет храни, които те препоръчват да консумираме редовно:

Рейши гъби
“Гъбите Рейши често се наричат гъбите на безсмъртието”, казва Никол. “Известно е, че повишават имунната система като увеличават количеството макрофаги и Т-лимфоцитите, които имат главно въздействие върху имунните заболявания и рака, тъй като Т-клетките са в състояние да се борят по-ефективно с раковите клетки, като и предотвратяват сърдечно-съдови заболявания и инсулт и повлияват добре на безпокойство, депресия и кожни заболявания.”

Сок от нони
“Сокът от нони се смята за най-добрата супер храна, която може да се открие в природата”, казва Никол Гранато. В продължение на хиляди години, този плод е известен като богът на всички плодове. Той не само може да предотврати рака, но и подобрява функциите на черния дроб и на сърцето. Плодът Нони е антиоксидант, който е също така противогъбичен, антибактериален и противовъзпалителен.

Ананас
“Ананасът съдържа бромелаин, който влияе отлично на храносмилането и намаляване на възпаленията в организма”, казва Никола Торент. “Ананасите имат много хранителни вещества, витамини и минерали, включително калий, мед, манган, калций, магнезий, витамин С, бета каротин, тиамин, В6 и фолиева киселина, както и разтворими и неразтворими фибри.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЗДРАВЕ

Здраве18 СЕПТЕМВРИ 2019

Два вида фибри ни помагат да бъдем здрави и слаби

Всичко, което трябва да знаете за разтворимите и неразтворимите фибри

Здраве16 СЕПТЕМВРИ 2019

Витамините, от които децата ни се нуждаят

И въобще добра идея ли е да даваме витамини под формата на хранителна добавка на децата си?

Здраве16 СЕПТЕМВРИ 2019

Енергийно зареждане в началото на новия сезон

Не падайте в плен на есенната умора - можете да се предпазите с тези няколко стъпки

Здраве13 СЕПТЕМВРИ 2019

Искате бърз метаболизъм? Правете тези 5 неща всеки ден

Кои добавки да не забравяме и защо да наблегнем на тежестите