Здраве13.05.2017

8 сутрешни ритуала, които да овладеем преди 30

Ето какво да добавите в първите часове на деня, за да станете по-продуктивни и да се заредите с настроение

Сигурно сте чували куп съвети как да започнете деня си. Някои казват, че трябва да избягвате технологиитя в първите 20 минути, други са категорични, че веднага трябва да започнете с тренировката, а трети съветват да изпиете чаша топла вода с лимон.

Има толкова много подходи за първите минути на един ден, но сме сигурни в едно – първото нещо, което включва сутрешния ви ритуал, е пиенето на кафе или чай. Експертите обаче съветват да заложим на няколко здравословни навика, които да станат част от първите часове на нашето ежедневие още преди да навършим 30 години. По този начин ще станем много по-продуктивни и съвсем скоро ще усетим ползите и върху здравето и настроението си.

Ето какво да овладеете:

1. Стартирайте от вечерта
Създайте си навици още от предната вечер – заложете на продукти за красота, които да действат през нощта, забравете за телефоните, компютрите и телевизията поне час и половина преди сън, опитайте да си лягате рано, за да имате достатъчно време, за да релаксирате напълно. И на сутринта ще се събудите отпочинали и с настроение.

2. Събуждайте се постепенно
Алармата на телефона и традиционните будилници може да бъдат стресиращи за организма. Започнете деня си по спокоен начин (и бавно), с по-внимателен подход. За целта изберете аларма, която издава успокояващи звуци, които да се повтарят през определен период от време, за да се събудите постепенно.

3. Хидратирайте се
Изпийте чаша вода веднага след събуждането си. Това е един добър начин да се възстанови хидратацията на тялото ви след 6-8 часа сън (или повече!), в които не сте пили нищо.

4. Размърдайте се
Дори ако заложите на стречинг за 20 минути, задължително се раздвижете в първите минути след събуждането си. Важно е да стимулирате кръвообръщението си, тъй като в противен случай ще чувствате умора. Така че, нека движението ви да се превърне в неизменен навик от вашето ежедневие.

5. Имайте своето време
Независимо дали става дума за медитация, четене, писане или просто някоя от вашите тренировки за разтягане, имайте своето време всеки ден. Това е изключително важно за вашето психическо и емоционално здраве.

6. Грижете се за себе си
Създайте си ваш ритуал на красотата, който да обожавате и постепенно превърнете в ежедневен навик, който да очаквате с нетърпение. Гарантираме ви, че веднага след това ще се почувствате като най-красивото същество на земята и с гордо вдигната глава ще покорявате върховете в професионален и личен план.

7. Хранете се правилно
Няма как да подминем правилното хранене в която и да е възраст, но то е особено важно, когато годините ни започнат да се изписват с 3 отпред. Ако не разполагате с време (или желание) да си приготвяте всяка сутрин закуска, богата на протеини и зеленчуци, използвайте почивните дни, за да се подготвите за забързаните сутрини.

8. Използвайте всяко свободно време
Ако шофирате или пътувате до офиса с автобус или метро, може да се възползвате от това време, в което сте в превозното средство. Четете или си вземете аудио книга, която да слушате докато сте в движение. Слушайте музика.

More from

ЗДРАВЕ & ФИТНЕС

7 съвета от хората, които успешно са загубили тегло

Променяйте се бавно и започвайте на чисто всеки понеделник

Стопете коремчето с 5-минутни упражнения

Няколко са движенията, които ви делят от тънката талия

Тялото на Сара Сампайо

Фитнес режимът и диетата, които португалката спазва

Какво е най-подходящо да ядем след тренировка?

Кои са основните грешки, които допускаме и какво да изберем

Канела в кафето стимулира паметта

Намалява килограмите, кръвната захар и риска от Алцхаймер

Диетата на "ангелите", без преструвки

Колко тренира и какво наистина яде един супермодел

VitaEnergy - комплексна добавка за отслабване и възстановяване на организма

Модерно хранене за коригиране на теглото и нормализиране работата на вътрешните органи

Малките промени в тренировките за по-голям ефект

Загубете повече калории с няколко малки трика, които няма да ви костват нищо

Коя е най-добрата тренировка според зодията ви?

Научете как е най-добре ще поддържате форма

7 признака, че не пиете достатъчно вода

Увеличете приема на течности до два пъти този сезон

Стегнете тялото с най-кратките, но ефикасни упражнения

Стегнете се бързо и лесно с няколко тренировки седмично

Be part of the new culture of sport: Победителките!

След 6 седмици тренировки, ето кои са момичетата, които печелят награди