Здраве & Фитнес : Здраве06 НОЕМВРИ 2019

8 бързи и здравословни идеи за хапване на работното място

Предложения, които не са типичните сандвичи или нещо от салатения бар на близката кафетерия

8 идеи, които няма да затруднят диетата ви.

Като имаме предвид стоенето на стол по цял ден, работата от 9 до 5 не ни дава много възможности да поддържаме здравословен начин на живот. Затова поне трябва да се погрижим да си осигурим полезно хапване на работното място, така че да спазваме нужния баланс за здравето ни.

Лошото е обаче, че често нямаме възможност да си направим цяло ястие преди работа или дори на деня преди това. А и да не говорим, че понякога не е удобно да донесем на работа манджа със зеле и лук. Затова и се обръщаме към готовите варианти, които често не са толкова полезни.

Вместо това обаче, можем да си приготвим някое от тези 8 идеи за хапвания, които ще ви помогнат да поддържате фигурата си и няма да затруднят програмата ви.

Хумус и крекери

Домашният хумус става буквално за минути като пасирате нахут с малко тахан и лимонов сок. Но за сметка на бързото му приготвяне, това “ястие”, ако можем да го наречем такова, ще ни остави сити за дълго.

Същевременно хумусът много лесно можем да хапнем с крекери или зеленчуци, без дори да трябва да отлепим очите си от екрана. (Не, че ви го препоръчваме!)

Ядки и сушени плодове

Заредете шкафчето ви в офиса с ядки и сушени плодове, които бързо да заситят глада ви, без да трябва да напускате работното място. Нашите любими варианти са сушените фурми, които имат захари за енергия, както и бадемите, покрити с черен шоколад.

Пуканки

Може да не е най-засищащото ядене, но ще ви помогне да отложите обедната почивка с няколко часа. Всъщност пуканките са един от най-малко калоричните снакове, така че са много подходящи за работното място. Едновременно с това са лесни за споделяне и носят страхотен аромат из целия офис, така че приготвяйки ги ще станете любимата колега на всички.

Плодове и зеленчуци

Някои плодове като ябълките, мандарините или ягодите са много лесни за консумиране на работното място, без да се цапаме. Но дори и други по-нетрадиционни варианти може да ви свършат работа.

Ако отделите няколко минути у дома да нарежете например краставица или морков за по-късно, ще имате нещо лесно за хапване на бюрото. Хак от нас – напръскайте зеленчуците с лимонов сок, за да останат по-дълго свежи.

Мъфини

Те са малко по-хранителни, но също толкова лесни за хапване в офиса, лесни за споделяне и лесни за приготвяне. Предлагаме ви четири идеи от нас за рецепти, които можете да си приготвите деня преди работа, без да губите много време. Вижте ги тук: 4 страхотни идеи за здравословни мъфини

Енергиен бар

Едно от малкото неща, които можете да си вземете от магазина и да бъде здравословно и удобно за офиса. А на пазара има много варианти за добри енергийни топчета и барчета, които ще ви заредят с енергия за няколко часа.

Овесени ядки

За тях ще са ви нужни само няколко минути, а благодарение на тях ще се заредите с добри въглехидрати, протеини и фибри, които ще ви държат сити дълго време. Може да експериментирате с всякакви рецепти, прилагаме една и от нас, която заехме от рутината на Бионсе, струва си да я пробвате: Любимата здравословна рецепта на Бионсе

Кисело мляко с мед и орехи

Това можете да си приготвите предварително, но можете да забъркате и на бюрото – само смесвате традиционно кисело мляко, може да е нискомаслено, за да си спестите калории, заедно с мед и 10 орехчета. Този десерт ще ви зареди с въглехидрати, витамини и много полезни мазнини.

7 съвета за по-здравословна работна среда

Защо първите три часа от деня са най-важни?

Почивай качествено в офиса

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЗДРАВЕ

Здраве03 АПРИЛ 2020

В кои храни се съдържат най-важните витамини?

Витамините са по-здравословни, ако ги приемате директно чрез храната, а не под формата на добавки от аптеката

Здраве25 МАРТ 2020

Как да готвим лесно, евтино и здравословно у дома

Ключът е в това да пазарувате точните продукти и да използвате максимално богатия избор от полезни подправки

Здраве22 МАРТ 2020

Домашен дезинфектант? По-добре не

Вижте какви препарати обае можете да си направите

Здраве20 МАРТ 2020

Упражнения за по-добра стойка от професионална балерина

5 упражнения, които ще ви помогнат да сте по-пластични и здрави