Здраве & Фитнес : Здраве10 ОКТОМВРИ 2020

7 неща, които трябва да включите в диетата си, за да преборите есенната умора

Витамин С, желязо и магнезий са ключови за справянето с проблемите през този сезон

7 неща, които трябва да включите в диетата си, за да преборите есенната умора

Отново дойде времето на студените дни и малкото слънце – подгответе се подобаващо с тези храни.

Ако сте започнали да се чувствате по-често лениви и демотивирани, причината е ясна, застигнала ви е есенната умора. За да преодолеем неприятния ефект, диетолозите съветват да запасим тялото си с възможно най-много витамини и минерали.

Време е да се съсредоточим върху меню, базирано на сезонни плодове и зеленчуци, които, за щастие, сега са в изобилие. Ето и малък гайд с нещата, които трябва да включвате в менюто си.

7 неща, които трябва да включите в диетата си, за да преборите есенната умора

  • Протеини: Месо, риба, бобови култури
  • Сложни въглехидрати: Пълнозърнест хляб, кафяв ориз, плодове
  • Витамин С: Броколи, цитруси, чушки
  • Магнезий: Тиква, тиквени семки, спанак
  • Бета-каротин: Сладки картофи, моркови
  • Калий: Спанак, авокадо
  • Желязо: Червено месо, боб, тофу, картофи, тиква, сусам

Не забравяйте да пиете повече течности, да използвате разнообразие от подправки в ястията си и да не прекалявате със солта, захарта и кафето.

Един грим трик прикрива есенната умора

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЗДРАВЕ

Как звездите влизат във форма за пролетта?
Здраве23 НОЕМВРИ 2020

Йога за по-добър имунитет и детокс на тялото

Правете тази кратка програма сутрин, за да се освободите от ненужните токсини и мазнини

Връщаме се към спорта, връщаме се към себе си
Здраве19 НОЕМВРИ 2020

Връщаме се към спорта, връщаме се към себе си

Кампанията #BackToSport от Nike и защо е важна тя

Оставяме Black Friday настрана и се запътваме към Black FitDay в Pulse Fitness & Spa
Здраве18 НОЕМВРИ 2020

Оставяме Black Friday настрана и се запътваме към Black FitDay в Pulse Fitness & Spa

Тази година вместо в дрехи и вещи, инвестирайте в себе си и здравето си

Личен опит: как започнах да се храня здравословно
Здраве17 НОЕМВРИ 2020

Авокадо и зелен чай за по-добра концентрацията

Кои други храни подобряват концентрацията?