5 хранителни добавки, която всяка жена трябва да взима

Особено след 30-годишнината тези хранителни добавки са изключително важни

Отговаряме на въпросите наистина ли ни трябват хранителни добавки и кои от тях е най-добре да взимаме.

При днешният забързан начин на живот, с който трудно можем да си набавим качествена храна с всички нужни нутриенти, често се налага да се обърнем към помощта на хранителни добавки.

Това е особено важно за жените, защото през различните възрасти преминаваме през всевъзможни хормонални промени. Затова и след 30-годишна възраст повечето диетолози съветват да се обърнем към тези пет добавки, за да поддържаме здравето си:

Калций

Тази хранителна добавка е особено полезна, след като навършим 35 години. Тогава започваме да губим плътността на костите си и затова жените по-често страдат от заболявания на опорно-двигателната система.  Така че е изключително нужно да си потърсим възможно най-много външна подкрепа.

Магнезий

Той не е само нужен на тялото ни, но и на психиката ни. Голяма част от случаите на депресия са причинени, заради ниски нива на магнезий в тялото. Той е тясно свързан с психическото здраве и настроението, защото помага за синтезирането на хормона на щастието.

Суперхраните, които всяка жена над 40 трябва да консумира

Едновременно с това проучванията показват, че има ефект и върху симптомите на ПМС и менопаузата.

Рибено масло

То е богато на полезните мазнини омега 3 и омега 6, за които вероятно сте чували, че е добра идея да взимате. Благодарение на него ще се радвате на чиста кожа, бърз метаболизъм и здраво сърце.

Фолиева киселина

В естествения си вид тя се намира в много от листните зеленчуци, но в много малко количество. А тази съставка ще ни накара да се чувстваме и да изглеждаме по-добре, затова е нужно да я приемаме от външни източници. ДНК-клетките ни имат нужда от фолиевата киселина, за да се регенерират по-бързо и следователно да ни карат да изглеждаме по-млади.

Жените пълнеят на корем от алкохол и липса на протеини

Витамини

Макар и често да не приемаме сериозно витамините, е изключително важно да си ги набавяме в оптимални количества. Това рядко се случва с типичната диета, затова е добра идея да ги взимаме като хранителна добавка. Най-добра работа ще ни свършат тези от В групата, особено витамин В12 за енергия и по-здрава имунна система, както и витамин С, който ще помогне със синтеза на колаген.

 

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЗДРАВЕ

Здраве13 НОЕМВРИ 2019

Трите съвета на Хайди Клум за красива фигура

Майката на четири деца разкри как поддържа фигурата си

Здраве12 НОЕМВРИ 2019

Тренировки с различна продължителност и ползите от тях за здравето ни

Физическите упражнения могат да удължат живота ни и да ни помогнат ефективно да се справим с депресията

Здраве12 НОЕМВРИ 2019

Полезните свойства на чая от жасмин

Какво не знаем за "суперчая", който помага за безброй проблеми

Здраве07 НОЕМВРИ 2019

Инстаграм ни прави по-слаби

Според проучванията активните потребители на социалната медия по-лесно поддържат фигурата си