Йога за стегнато дупе

Можете лесно да правите тези движения вкъщи, а резултатът ще ви хареса!

Всички знаем, че йогата може да се увеличи гъвкавостта и издържливостта ни, но се оказва, че тя е много добра и за оформяне на перфектното дупе.

Ако и вашия ханш се нуждае от малко стягане, опитайте следната последователност от йога пози. Направете цялата серия първо с дясната си страна, а след това повторете и с лявата.

Трикрако куче

От изправен стоеж заемете V-oбразна поза с ръце на пода пред вас. Повдигнете десния крак във въздуха. Задръжте така в продължение на пет вдишвания, като внимавате да не разбалансирате в раменете.

Войн I

Стъпете с напред десния си крак, докато той образува прав ъгъл с пода, а левият е изпънат назад. Повдигнете ръцете нагоре и погледнете към тавана. Задръжте тази поза в продължение на пет вдишвания.

Войн II

Заемете стоеж като поза Войн I. Подайте дясната ръка право напред, докато лявата е зад гърба ви. Дръжте раменете спокойни. Задръжте в тази поза в продължение на пет дълбоки вдишвания.

Войн III

Заемете стоеж като при поза Войн I. Този път извийте гърба в полумесец, като поставите ръка на лявото бедро. Задръжте в тази поза за пет пълни вдишвания.

Издължен страничен ъгъл

От поза Войн I, усучете торса наляво. Промушете дясната ръка под коляното на предния крак. Сложете лявата ръка зад ханша и я хванете с дяната. Поддържайте в този вариант до пет вдишвания.

Богиня

Разтворете широко крака и обърнете пръстите навън. Приклекнете, докато с ханша образувате прав ъгъл. Свийте лактите на 90-градусов ъгъл, държейки гърба изправен. Задръжте така в продължение на пет дълбоки вдишвания.

Скакалец

Легнете по корем на пода, с ръце до тялото и с дланите нагоре. Вдишайте и вдигнете краката и торса от пода. Изпънете гръбнака доколкото ви е възможно. Задръжте в тази позиция в продължение на пет вдишвания.

Поза Intense East

Застанете с гръб към постелката и с плътно прилепнали един до друг крака. Поставете дланите си зад бедрата на нивото на раменете и издигнете тялото във въздуха, като го изпънете добре и гръбнака ви е в права линия. Балансирайте само на ръцете и краката. Останете така за пет дълбоки вдишвания, след това спуснете бедрата обратно към пода.

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес18 ЮНИ 2019

Наръчник за тренировките навън през лятото

Ако хубавото време ви изкушава за една добра тренировка, вижте какво трябва да знаете преди това

Фитнес11 ЮНИ 2019

Срамувам се да тренирам във фитнес салон - какво да правя?

Проучване показва, че 65% от жените избягват да тренират във фитнес салони, защото се страхуват да не ги обсъждат.

Фитнес07 ЮНИ 2019

12 вида планк упражнения, които тренират цялото тяло

Може да ги правим навсякъде и по всяко време

Фитнес04 ЮНИ 2019

Кейт Хъдсън в перфектна форма 8 месеца след раждането

Актрисата влезе във форма за отрицателно време