Йога за стегнато дупе

Можете лесно да правите тези движения вкъщи, а резултатът ще ви хареса!

Всички знаем, че йогата може да се увеличи гъвкавостта и издържливостта ни, но се оказва, че тя е много добра и за оформяне на перфектното дупе.

Ако и вашия ханш се нуждае от малко стягане, опитайте следната последователност от йога пози. Направете цялата серия първо с дясната си страна, а след това повторете и с лявата.

Трикрако куче

От изправен стоеж заемете V-oбразна поза с ръце на пода пред вас. Повдигнете десния крак във въздуха. Задръжте така в продължение на пет вдишвания, като внимавате да не разбалансирате в раменете.

Войн I

Стъпете с напред десния си крак, докато той образува прав ъгъл с пода, а левият е изпънат назад. Повдигнете ръцете нагоре и погледнете към тавана. Задръжте тази поза в продължение на пет вдишвания.

Войн II

Заемете стоеж като поза Войн I. Подайте дясната ръка право напред, докато лявата е зад гърба ви. Дръжте раменете спокойни. Задръжте в тази поза в продължение на пет дълбоки вдишвания.

Войн III

Заемете стоеж като при поза Войн I. Този път извийте гърба в полумесец, като поставите ръка на лявото бедро. Задръжте в тази поза за пет пълни вдишвания.

Издължен страничен ъгъл

От поза Войн I, усучете торса наляво. Промушете дясната ръка под коляното на предния крак. Сложете лявата ръка зад ханша и я хванете с дяната. Поддържайте в този вариант до пет вдишвания.

Богиня

Разтворете широко крака и обърнете пръстите навън. Приклекнете, докато с ханша образувате прав ъгъл. Свийте лактите на 90-градусов ъгъл, държейки гърба изправен. Задръжте така в продължение на пет дълбоки вдишвания.

Скакалец

Легнете по корем на пода, с ръце до тялото и с дланите нагоре. Вдишайте и вдигнете краката и торса от пода. Изпънете гръбнака доколкото ви е възможно. Задръжте в тази позиция в продължение на пет вдишвания.

Поза Intense East

Застанете с гръб към постелката и с плътно прилепнали един до друг крака. Поставете дланите си зад бедрата на нивото на раменете и издигнете тялото във въздуха, като го изпънете добре и гръбнака ви е в права линия. Балансирайте само на ръцете и краката. Останете така за пет дълбоки вдишвания, след това спуснете бедрата обратно към пода.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес02 СЕПТЕМВРИ 2019

Фитнес треньорът в задния ви джоб - инстаграм профилите за упражнения, които трябва да следвате

Съветите на тези инфлуенсъри ще преобразят тялото ви

Фитнес15 АВГУСТ 2019

Тренировки без тежести за дупе и крака от фитнес инфлуенсърите

Всяка една от тях можете да направите навсякъде и не изискват никакво оборудване

Фитнес12 АВГУСТ 2019

Бути йога - забавният начин да отслабваме

Не, името не идва от думата "booty"

Фитнес02 АВГУСТ 2019

Инста-вдъхновение за по-тънка талия

Избрахме няколко много добри комплекса с упражнения, които се изпълняват в домашни условия