Здраве & Фитнес : Фитнес13 НОЕМВРИ 2017

Йога за лице върши чудеса при двойна брадичка

Атакувайте проблема с тази стратегия, в която включихме най-добрите трикове и терапии

Двойната брадичка е нещо, което неусетно ни застига. Не е задължително да я забележим, оглеждайки се всяка сутрин в огледалото, по-вероятно е да я забележим на някоя случайна снимка.

С напредването на възрастта кожата ни започва да губи еластичността си, гравитацията си оказва своето влияние, като кожата започва постепенно да увисва и по този начин да образува двойна брадичка. Друг фактор са колебанията на теглото. “Кожата, когато е добре поддържана, е еластична. При постоянно вариране на теглото обаче, тя може да се разтегне и да стане по-слаба”, казва д-р Жан-Луи Себах. “Така че винаги съветвам жените да залагат на превенцията, защото тя е по-добра. Разберете кое е идеалното тегло за вас и се придържайте към него. Йо-йо диетите не са добри за организма като цяло, но за кожата те са истинско бедствие.”

За отслабване в областта на лицето

Генетиката също играе важна роля, така че ако жените в семейството ви имат двойна брадичка, то е много вероятно и вие да сте предразположени. Но не се отчайвайте, има много начини да се предотврати този проблем. Като изключим козметиката и по-екстремните процедури, лицевата йога прави чудеса с двойната брадичка.

Експертите са категорични, че трябва ежедневно да правим лицева йога. Инга Терън, основател на FaceGym, споделя три упражнения за лице, които могат да помогнат да се предотврати появата на двойна брадичка. “Някои прости упражнения за брадичката, изпълнявани сутрин и вечер всеки ден, ще ви помогнат много”, казва Терън и допълва: “Правете всяко от следните упражнения по 10 пъти.”

Beauty триковете за перфектно селфи

– Изправете главата и изплезете език, поглеждайки нагоре. Повторете упражнението 5 пъти без прекъсване. По този начин ще тонизирате долната част на лицето и мускулите на бузите

– “Напълнете” с въздух максимално бузите. Прехвърлете го в дясната буза, след това в лявата. Дишайте спокойно, изпълнете упражнението 10 пъти.

– Повдигнете брадичката и я издайте напред. Усмихвайте се в продължение на 5 секунди. Повторете 10 пъти. Така ще тонизирате мускулите на врата.

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес20 ЮНИ 2019

Най-доброто упражнение с тежести за повдигнато дупе

Инструкторът на Ким Кардашиян споделя

Фитнес18 ЮНИ 2019

Наръчник за тренировките навън през лятото

Ако хубавото време ви изкушава за една добра тренировка, вижте какво трябва да знаете преди това

Фитнес11 ЮНИ 2019

Срамувам се да тренирам във фитнес салон - какво да правя?

Проучване показва, че 65% от жените избягват да тренират във фитнес салони, защото се страхуват да не ги обсъждат.

Фитнес07 ЮНИ 2019

12 вида планк упражнения, които тренират цялото тяло

Може да ги правим навсякъде и по всяко време