Фитнес13.11.2017

Йога за лице върши чудеса при двойна брадичка

Атакувайте проблема с тази стратегия, в която включихме най-добрите трикове и терапии

Двойната брадичка е нещо, което неусетно ни застига. Не е задължително да я забележим, оглеждайки се всяка сутрин в огледалото, по-вероятно е да я забележим на някоя случайна снимка.

С напредването на възрастта кожата ни започва да губи еластичността си, гравитацията си оказва своето влияние, като кожата започва постепенно да увисва и по този начин да образува двойна брадичка. Друг фактор са колебанията на теглото. “Кожата, когато е добре поддържана, е еластична. При постоянно вариране на теглото обаче, тя може да се разтегне и да стане по-слаба”, казва д-р Жан-Луи Себах. “Така че винаги съветвам жените да залагат на превенцията, защото тя е по-добра. Разберете кое е идеалното тегло за вас и се придържайте към него. Йо-йо диетите не са добри за организма като цяло, но за кожата те са истинско бедствие.”

За отслабване в областта на лицето

Генетиката също играе важна роля, така че ако жените в семейството ви имат двойна брадичка, то е много вероятно и вие да сте предразположени. Но не се отчайвайте, има много начини да се предотврати този проблем. Като изключим козметиката и по-екстремните процедури, лицевата йога прави чудеса с двойната брадичка.

Експертите са категорични, че трябва ежедневно да правим лицева йога. Инга Терън, основател на FaceGym, споделя три упражнения за лице, които могат да помогнат да се предотврати появата на двойна брадичка. “Някои прости упражнения за брадичката, изпълнявани сутрин и вечер всеки ден, ще ви помогнат много”, казва Терън и допълва: “Правете всяко от следните упражнения по 10 пъти.”

Beauty триковете за перфектно селфи

– Изправете главата и изплезете език, поглеждайки нагоре. Повторете упражнението 5 пъти без прекъсване. По този начин ще тонизирате долната част на лицето и мускулите на бузите

– “Напълнете” с въздух максимално бузите. Прехвърлете го в дясната буза, след това в лявата. Дишайте спокойно, изпълнете упражнението 10 пъти.

– Повдигнете брадичката и я издайте напред. Усмихвайте се в продължение на 5 секунди. Повторете 10 пъти. Така ще тонизирате мускулите на врата.

More from

Здраве & Фитнес

Забравете за авокадото, ако искате да отслабнете

И още напътствия от фитнес сензацията Кайла Итсинес

Солариумът е толкова вреден, колкото и цигарите

5 бича на съвремието, които са по-опасни от пушенето, а не говорим достатъчно за това

Катрин Хейгъл показа перфектна форма след раждането

Актрисата споделя как е свалила излишните килограми

Колко е нормално да смъкваме на седмица

И защо не трябва да очакваме да отслабваме с по 2-3 кг

Как да преодолеете емоционалния глад

Укротете емоциите и влезте във форма

Извайване на горната част на тялото у дома

ВИДЕО с упражнения с ластици за ръцете, раменете и гърба

Детокс за тялото със смути с нар и банан

Заменете едно от храненията си със следната напитка

Шей Мичъл: Ям много, но тренирам усилено

Актрисата разкрива как преодолява несигурността си

Кои са най-подходящите спортове за дамите над 40

Или защо да заложите на танците и пилатесa

Как Блейк Лайвли отслабна с 30 кг

Актрисата положи сериозни усилия за фигурата си след второто раждане

5 храни, които ускоряват метаболизма

И защо е толкова полезно за диетата ви да закусвате овесени ядки

Как да разберете със сигурност дали не пиете твърде много?

8 въпроса издават проблеми с алкохола