Здраве & Фитнес : Фитнес20 НОЕМВРИ 2019

Виждаме резултати чак шест седмици след началото на тренировките

За съжаление, обещания от сорта “сваляме десет килограма за десет дни”, трудно биха били верни

Виждаме резултати чак шест седмици след началото на тренировките

След втората седмица ще усетим промяна в начина, по който се чувстваме, но видимите резултати настъпват чак след шест седмици, посочват експертите.

Рим не е бил построен за един ден и същото важи и за добре оформеното тяло. Макар и процесът на отслабване да е силно индивидуален, според специалистите осезаемите резултати от тренировките и здравословния начин на живот рядко се забелязват преди първия месец.

Проучване от Университета в Уисконсин наблюдава процеса на отслабване на хора от различни възрастови групи и с различно тегло, за да установи, че средностатическият човек ще види промяна в цифрата на кантара и в силуета си чак след 6 седмици здравословен режим.

Добрата новина е, обаче, че още на втората седмица забелязваме подобрение в самочувствието и здравето си.

Ако искате да разберете с точност колко време ще ви е нужно, за да влезете във форма, трябва да вземете предвид няколко фактора:

Първият, и най-очевиден, е каква е самата ви цел. Ще ви е нужно повече време да свалите десет килограма, в сравнение с два, например. А ако желаете просто да стегнете и да оформите тялото си, съвсем променяме темата.

Виждаме резултати чак шест седмици след началото на тренировките

Има голямо значение и от къде започвате. Хората, които имат по-голям процент подкожни мазнини и не са тренирали усилено до сега, ще започнат много бързо да губят килограми дори и с малко усилия. Същевременно жената, която има вече добре оформено тяло и бърз метаболизъм, трудно ще намали теглото си, защото организмът й ще работи срещу нея.

Ако целта ни е да намалим обиколката на талията си, когато сме начинаещи във фитнеса, здравословният период от време, който ще ни е нужен е около два месеца. А ако вече сме активно трениращи, ще ни отнеме над три.

Възрастта също е значим фактор. Множество проучвания потвърждават, че след 30-35-годишна възраст по естествен път тялото ни се опитва да натрупа повече мазнини, за да има постоянен резерв енергия. Затова хората под тази възраст имат по-добри резултати от тренировките и диетите.

Тренировки с различна продължителност и ползите от тях за здравето ни

20-минутните тренировки на моделите

Бързо стягане с тренировките Табата

 

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

20-минутна тренировка за мързеливите дни
Фитнес15 АВГУСТ 2020

20-минутна тренировка за мързеливите дни

Раздвижваме цялото тяло, без да жертваме много време и енергия

Как да хапваме шоколад и сладолед без угризения а ла Оливия Кулпо
Фитнес14 АВГУСТ 2020

Как да хапваме шоколад и сладолед без угризения а ла Оливия Кулпо

Мис Вселена 2012 разкрива какъв е режимът й, директно от хладилника

Новият бюти тренд - маски за бюст
Фитнес10 АВГУСТ 2020

10-минутна тренировка за стегнат и красив бюст

Правете тези упражнения всяка седмица, за да привличате погледите, когато сте по бански

Подходящият спорт според дневната ви рутина
Фитнес09 АВГУСТ 2020

Подходящият спорт според дневната ви рутина

Спортът заема важна част от деня ни - нека бъде правилният.