Упражнения за изправени рамене (видео)

Само шест движения ще подобрят стойката и ще успокоят напрежението

Дългото седене пред компютъра влошава стойката и води до редица здравословни проблеми.

Ако не вземете мерки навреме, това може да доведе до болки в гърба, врата, раменете и дори да влошите до такава степен състоянието си, че съвсем скоро да установите, че имате радикулит, плексит и заболяване на гръбначния стълб. Но дори вече да се оплаквате от подобни проблеми, то имайте предвид, че това не е непоправимо. Един от най-добрите начини да оправите лошата стойка и приведените напред рамене са редовните упражнения.

Затова направете кратка почивка от седенето пред компютъра и опитайте следната тренировка, която може не само да подобри стойката и да повдигне раменете, но и да облекчи напрежението. Е

динственото, което ви е нужно за тяхното изпълнение, е постелка за под и гирички от един килограм. Следните 6 упражнения се изпълняват за 45 секунди всяко, а между тях трябва да направите почивка за около 15 секунди, в които да се възстановят мускулите. Вижте повече във видеото:

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес11 ОКТОМВРИ 2019

Фитнес митовете, които пречат на добрата форма

Понякога рано сутрин не е най-доброто време за тренировка

Фитнес11 ОКТОМВРИ 2019

Планк в 5 степени укрепва и извайва корема

От йога инструктора Челси Скот

Фитнес24 СЕПТЕМВРИ 2019

20-минутните тренировки на моделите

+ Бонус една тренировка само 10 минути

Фитнес18 СЕПТЕМВРИ 2019

Как тренират българските фитнес инфлуенсъри?

Как фитнес инфлуенсърите у нас се грижат за фигурата си, какви са любимите им тренировки и още