Упражнения за изправени рамене (видео)

Само шест движения ще подобрят стойката и ще успокоят напрежението

Дългото седене пред компютъра влошава стойката и води до редица здравословни проблеми.

Ако не вземете мерки навреме, това може да доведе до болки в гърба, врата, раменете и дори да влошите до такава степен състоянието си, че съвсем скоро да установите, че имате радикулит, плексит и заболяване на гръбначния стълб. Но дори вече да се оплаквате от подобни проблеми, то имайте предвид, че това не е непоправимо. Един от най-добрите начини да оправите лошата стойка и приведените напред рамене са редовните упражнения.

Затова направете кратка почивка от седенето пред компютъра и опитайте следната тренировка, която може не само да подобри стойката и да повдигне раменете, но и да облекчи напрежението. Е

динственото, което ви е нужно за тяхното изпълнение, е постелка за под и гирички от един килограм. Следните 6 упражнения се изпълняват за 45 секунди всяко, а между тях трябва да направите почивка за около 15 секунди, в които да се възстановят мускулите. Вижте повече във видеото:

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес18 ФЕВРУАРИ 2020

Тренировка за стегнат корем... директно от леглото

Само 10 минути сутрин ще ви гарантират перфектно стегната талия

Фитнес15 ФЕВРУАРИ 2020

Пилатес за изгаряне на мазнините по бедрата

6-минутна тренировка, която се изпълнява у дома

Фитнес13 ФЕВРУАРИ 2020

Двойките, които тренират заедно, са по-щастливи и правят по-добър секс?

Или защо да отпразнуваме Свети Валентин не в ресторант, а във фитнеса

Фитнес11 ФЕВРУАРИ 2020

4 упражнения за дупе, подходящи за тренировка у дома и във фитнеса

Още вдъхновение от фитнес инфлуенсърите в Instagram за ефективни тренировки