Трябва поне месец, за да видите резултат от тренировките

Межу 4 и 12 седмици ви трябват, за да оформите мечтаното тяло

Няма да се лъжем – за да постигнем мечтаната форма и да я задържим дълго време, трябва да положим неистови усилия не само на масата, но и във фитнеса.

И разбира се, първото нещо, което ни вълнува след това е кога ще видим резултат от своите усилия. Или иначе казано, когато ще видим добре оформени мускули.

Това е един много важен въпрос, тъй като често хората се отказват от тренировките, след като не виждат резултат след седмица-две потене над уредите. На първо място трябва да знаете, че за да видите добре оформени мускули, ще трябва да бъдете търпеливи.

Забравете плановете, когато тренирате

Истината е, че всичко зависи от това дали сте тренирали някога и колко, както и колко често и колко интензивно тренирате в момента. Специалистите обясняват, че обикновено се виждат резултати между 4 и 12 седмици. Или иначе казано – трябват 4 седмици, за да видите вие резултати, 8 седмици – да ги видят близките ви и 12 седмици – за останалия свят.

И ако това ви се струва като много време, обърнете внимание на другите признаци, че тренировките са ефикасни, като например това, че изкачвате стълби без да се задъхвате, имате повече енергия, щастливи сте.

Ако ви се иска да оформите мускулите си възможно най-бързо, съсредоточете се върху упражненията с тежести, както и интервалните тренировки, като ги правете поне 3-4 дни седмично. Това ще ускори метаболизма ви, по-бързо ще изгорите мазнините, за да се покажат мускулите.

7 фитнес хитрини, които не знаехте досега

Също така не забравяйте да си давате почивка между тренировките, за да позволите на тялото да се възстанови – ако прекалите, може да се сдобиете с травма.

Не забравяйте и диетата – ако мускулите са целта ви, добавете повече протеини в менюто си. Започнете с грамаж, равен на теглото ви. Може и да ви звучи много, но мускулите имат нужда от тази енергия, за да издържат по време на тежка тренировка и след това да се възстановят.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес15 ФЕВРУАРИ 2020

Пилатес за изгаряне на мазнините по бедрата

6-минутна тренировка, която се изпълнява у дома

Фитнес13 ФЕВРУАРИ 2020

Двойките, които тренират заедно, са по-щастливи и правят по-добър секс?

Или защо да отпразнуваме Свети Валентин не в ресторант, а във фитнеса

Фитнес11 ФЕВРУАРИ 2020

4 упражнения за дупе, подходящи за тренировка у дома и във фитнеса

Още вдъхновение от фитнес инфлуенсърите в Instagram за ефективни тренировки

Фитнес07 ФЕВРУАРИ 2020

Тренировките на Шакира не винаги са дълги, но задължително включват танци

Как певицата поддържа фигурата си винаги стегната и оформена?