Треньорът на Ким и Фърги издава как да се сдобием с плочки

Лорън Клер издава трите упражнения, които ни делят от стегнатия корем

Плочките на корема изглеждат невероятно недостижими, особено за дамите, но се оказва, че могат да се постигнат с лекота с правилните насоки.

Що се отнася до това колко време е необходимо, за да да видите резултат, то това варира от човек до човек. Всичко зависи от вашия тип тяло и каква отдаденост сте склонни да вложите. Треньорът на звездите Лорън Клер, чиято клиентела включва звезди като Ким Кардашиян и Фърги, е категорична, че при някои промяната е видна само след месец, докато за други тя може да дойде след половин година на строга диета и физически упражнения.

Стегнете всички мускули само с 20 мин. на ден

Клеър винаги казва на клиентите си, че “плочките се правят в кухнята”. Когато става въпрос за намаляване на телесните мазнини в корема и талията, яденето на чисти, здравословни храни и редовния спорт ще ви помогнат да постигнете прогрес. Тя обаче съветва да работим над всички части на корема, като извивките, вътрешните мускули и страничните такива.

Тя дава три упражнения, на които задължително трябва да наблегнем, за да се сдобием със стегнати мускули:

Планински катерач

“Сложете ръцете си върху топка Bosu (или на пода) и започнете да притегляте коляното към гърдите си и след това върнете в изходна позиция. Повторете с противоположния крак. Направете от 20 до 30 повторения.”

Треньорката на Ким разкри фитнес програмата й

Коремни преси с Bosu топка

“Поставете долната част на гърба и дупето върху Bosu топка. Краката да са свити в коленете, а ръцете са зад главата. Започнете да вдигате гръдния кош нагоре. Направете от 20 до 30 повторения”.

Завъртане върху топка Bosu

“Седнете върху топка Bosu, със свити в коленете крака, като петите са във въздуха (или на пода). Хванете една топка и започнете да я изнасяте наляво или надясно. Направете между 20-30 повторения с всяка страна.”

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес18 ЮНИ 2019

Наръчник за тренировките навън през лятото

Ако хубавото време ви изкушава за една добра тренировка, вижте какво трябва да знаете преди това

Фитнес11 ЮНИ 2019

Срамувам се да тренирам във фитнес салон - какво да правя?

Проучване показва, че 65% от жените избягват да тренират във фитнес салони, защото се страхуват да не ги обсъждат.

Фитнес07 ЮНИ 2019

12 вида планк упражнения, които тренират цялото тяло

Може да ги правим навсякъде и по всяко време

Фитнес04 ЮНИ 2019

Кейт Хъдсън в перфектна форма 8 месеца след раждането

Актрисата влезе във форма за отрицателно време