Треньорът на Ким и Фърги издава как да се сдобием с плочки

Лорън Клер издава трите упражнения, които ни делят от стегнатия корем

Плочките на корема изглеждат невероятно недостижими, особено за дамите, но се оказва, че могат да се постигнат с лекота с правилните насоки.

Що се отнася до това колко време е необходимо, за да да видите резултат, то това варира от човек до човек. Всичко зависи от вашия тип тяло и каква отдаденост сте склонни да вложите. Треньорът на звездите Лорън Клер, чиято клиентела включва звезди като Ким Кардашиян и Фърги, е категорична, че при някои промяната е видна само след месец, докато за други тя може да дойде след половин година на строга диета и физически упражнения.

Стегнете всички мускули само с 20 мин. на ден

Клеър винаги казва на клиентите си, че “плочките се правят в кухнята”. Когато става въпрос за намаляване на телесните мазнини в корема и талията, яденето на чисти, здравословни храни и редовния спорт ще ви помогнат да постигнете прогрес. Тя обаче съветва да работим над всички части на корема, като извивките, вътрешните мускули и страничните такива.

Тя дава три упражнения, на които задължително трябва да наблегнем, за да се сдобием със стегнати мускули:

Планински катерач

“Сложете ръцете си върху топка Bosu (или на пода) и започнете да притегляте коляното към гърдите си и след това върнете в изходна позиция. Повторете с противоположния крак. Направете от 20 до 30 повторения.”

Треньорката на Ким разкри фитнес програмата й

Коремни преси с Bosu топка

“Поставете долната част на гърба и дупето върху Bosu топка. Краката да са свити в коленете, а ръцете са зад главата. Започнете да вдигате гръдния кош нагоре. Направете от 20 до 30 повторения”.

Завъртане върху топка Bosu

“Седнете върху топка Bosu, със свити в коленете крака, като петите са във въздуха (или на пода). Хванете една топка и започнете да я изнасяте наляво или надясно. Направете между 20-30 повторения с всяка страна.”

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес29 МАРТ 2020

Табата тренировки, ако разполагате с 4, 12 или 40 минути

Тренировки за бързо стягане на тялото и тонус

Фитнес27 МАРТ 2020

Back to Basics: Най-добрите ретро тренировки, които ще ви върнат назад във времето

Влезте във форма със Синди Крауфорд, Били Банкс и Джейн Фонда

Фитнес25 МАРТ 2020

Изгаряме 500 калории за 45 минути с баре тренировката

За минимално време изгорете множество калории

Фитнес24 МАРТ 2020

30-секундните тренировки, които лекарите препоръчват да правим

Няма как да се извините, че нямате достатъно време