Здраве & Фитнес : Фитнес04 ОКТОМВРИ 2018

Тренировката за която и звездите намират време

20-минутната рутина на Рийз Уидърспуун и Дженифър Гарнър

Забравете за едночасовите изтощителни тренировки във фитнеса, необходими са ви само 20 минути

Неоспорим факт е, че ежедневието на всички ни е натоварено и напрегнато. Независимо колко силно желаем да тренираме редовно, понякога просто не ни остава време да стигнем до залата. 

Инструкторката на звездите Симон де ла Руе знае това и се е наложило да бъде много креативна в изготвянето на програма, която да удовлетвори вече пълните графици на звезди като Рийз Уидърспуун и Дженифър Гарнър. А резултатът от тази програма са стегнатите ръце на Гарнър и изваяните крака на Рийз Уидърспуун.

Представяме ви 20 минутната звездна тренировка, която е достатъчно интензивна и ефективна, без да отнема твърде много време от деня ви.

Необходима ви е само постелка, върху която ще изпълнявате упражненията. Всяко от тях ще трябва да повторите по 3 пъти с 15 секунди почивка между отделните упражнения, а цялата тренировка е препоръчително да правите 2-3 пъти седмично за оптимални резултати. 

Упражнение №1

За това упражнение най-важно е да стъпите стабилно на земята и да държите краката на широчината на раменете. Така ще предотвратите вероятността от травми. След като отскочите и се приземите, клекнете и така направете още 10 пъти. Цялото упражнение повторете 3 пъти, а после преминете към следващото.

Упражнение №2

Бъдете сигурни, че китките се намират под раменете ви, а коленете са сгънати под прав ъгъл. Дръжте гърба изправен, а когато съберете ръката с противоположното коляно, задръжте за секунда, за да активирате коремната мускулатура. Повторете 20 пъти, а цялото упражнение – 3 пъти.

Упражнение №3

Започнете като загреете китките, за да избегнете навяхване или разтягане. Идеята на това упражнение е да натовари ръцете повече от нормалната лицева опора и също така да включи мускулите на корема. Възможна опция е да направите упражнението на колене, ако ще ви е по-удобно. Повторете 10 пъти и направете 3 сета.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес06 ДЕКЕМВРИ 2019

Фитнесът на Дуа Липа е микс от много разнообразни тренировки

Певицата редува пилатес, бокс, йога, спининг и HIIT

Фитнес03 ДЕКЕМВРИ 2019

Кардио упражнения, вдъхновени от бокса за бързо отслабване

Пробвайте любимия начин за трениране на Бела Хадид и Адриана Лима

Фитнес30 НОЕМВРИ 2019

Защо екстровертите по-бързо влизат във форма

Няколко са причините по-затворените дами да не могат да постигнат мечтаните килограми

Фитнес22 НОЕМВРИ 2019

Много ефективно извайване на красиви крака, без уреди

Тези 10 движения активират абсолютно всички мускули на краката