Тренировката, която увеличава либидото

Забравете за кардиото и се насочете към вдигането на тежести

Тичането и йогата са полезни за здравето и сексуалния ни живот, но има една тренировка, която ще направи чудеса с либидото.

Според учените, всяко физическо натоварване се отразява благоприятно на изпълненията ни в леглото. На първо място, когато тренираме изглеждаме и се чувстваме по-добре, а самоувереността определено засилва либидото.

Освен това, редовните тренировки подобряват кръвообращението и така всички органи (включително и половите) са богато кръвоснабдени, което влияе върху желанието за секс. Не на последно място, когато тренираме намаляваме стреса, който е убиец номер едно на либидото.

Тренировката, в която се кълнат всички експерти, че ще ви направи богове в леглото, е силовата. Те разкриват и причината, която се крие в нивото на тестостерона, произведен от тялото по време на този тип упражнения. По време на тези движения, ние произвеждаме много повече от този хормон, в сревнение с упражненията ни по джогинг или плуване.

Всички знаем, че тестостеронът е хормонът, който се произвежда в по-големи количества при мъжете, а именно това обяснява и ненаситния им нагон. Освен това, този хормон е отговорен за развитието на мускулите ни, което значи, че освен с високо либидо ще бъдем и по-издържливи в леглото.

За да се възползвате от този хормон, учените препоръчват да се отправите към леглото веднага след силовата тренировка. Тогава, освен високите нива на тестостерон, тялото ви произвежда и много ендорфин – хормонът на щастието. Така, освен високо либидо, ще бъдете и в много добро настроение за предстоящите креватни приключения.

Единственото преупреждение на специалистите е, да не прекалявате със силовата тренировка, защото така ще постигнете точно обратния ефект – тялото ви ще е твърде изтощено и със сигурност няма да ви е до никакво физическо натоварване, дори в леглото.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес23 ФЕВРУАРИ 2020

Insta-фитнес с домашни упражнения за цялото тяло

Бързо и ефетивно стягане за заети жени, които предпочитат да тренират вкъщи

Фитнес21 ФЕВРУАРИ 2020

Тренировка за цялото тяло.... с кърпа

Тези четири упражнения имитират движения пренасят фитнеса в хора ни

Фитнес20 ФЕВРУАРИ 2020

150 минути тренировки на седмица лекуват депресията

Според специалистите редовното движение помага повече от хапчетата

Фитнес18 ФЕВРУАРИ 2020

Тренировка за стегнат корем... директно от леглото

Само 10 минути сутрин ще ви гарантират перфектно стегната талия