Тренировката, която увеличава либидото

Забравете за кардиото и се насочете към вдигането на тежести

Как да оформим желаното тяло? Ето съветите от треньорите!

Тичането и йогата са полезни за здравето и сексуалния ни живот, но има една тренировка, която ще направи чудеса с либидото.

Според учените, всяко физическо натоварване се отразява благоприятно на изпълненията ни в леглото. На първо място, когато тренираме изглеждаме и се чувстваме по-добре, а самоувереността определено засилва либидото.

Освен това, редовните тренировки подобряват кръвообращението и така всички органи (включително и половите) са богато кръвоснабдени, което влияе върху желанието за секс. Не на последно място, когато тренираме намаляваме стреса, който е убиец номер едно на либидото.

Тренировката, която увеличава либидото

Тренировката, в която се кълнат всички експерти, че ще ви направи богове в леглото, е силовата. Те разкриват и причината, която се крие в нивото на тестостерона, произведен от тялото по време на този тип упражнения. По време на тези движения, ние произвеждаме много повече от този хормон, в сревнение с упражненията ни по джогинг или плуване.

Всички знаем, че тестостеронът е хормонът, който се произвежда в по-големи количества при мъжете, а именно това обяснява и ненаситния им нагон. Освен това, този хормон е отговорен за развитието на мускулите ни, което значи, че освен с високо либидо ще бъдем и по-издържливи в леглото.

Тренировката, която увеличава либидото

За да се възползвате от този хормон, учените препоръчват да се отправите към леглото веднага след силовата тренировка. Тогава, освен високите нива на тестостерон, тялото ви произвежда и много ендорфин – хормонът на щастието. Така, освен високо либидо, ще бъдете и в много добро настроение за предстоящите креватни приключения.

Единственото преупреждение на специалистите е, да не прекалявате със силовата тренировка, защото така ще постигнете точно обратния ефект – тялото ви ще е твърде изтощено и със сигурност няма да ви е до никакво физическо натоварване, дори в леглото.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

20-минутна тренировка за тяло като на модел
Фитнес11 НОЕМВРИ 2020

20-минутна тренировка за тяло като на модел

Нина Дапър показва как поддържа фигурата си от вкъщи

15-минутна тренировка за двойки
Фитнес05 НОЕМВРИ 2020

15-минутна тренировка за двойки

Идея за лесна и забавна тренировка

Стапяме едновременно вътрешната и външната част на бедрата с 10 минути упражнения у дома
Фитнес29 ОКТОМВРИ 2020

Стапяме едновременно вътрешната и външната част на бедрата с 10 минути упражнения у дома

Сбогуваме се с бричовете и приветстваме слабите крака

Топ 10 на диетите за 2019
Фитнес20 ОКТОМВРИ 2020

Кратки тренировки за тонус и добро настроение

Всички се правят за по няколко минути у дома