Тренировката, която увеличава либидото

Забравете за кардиото и се насочете към вдигането на тежести

Тичането и йогата са полезни за здравето и сексуалния ни живот, но има една тренировка, която ще направи чудеса с либидото.

Според учените, всяко физическо натоварване се отразява благоприятно на изпълненията ни в леглото. На първо място, когато тренираме изглеждаме и се чувстваме по-добре, а самоувереността определено засилва либидото.

Освен това, редовните тренировки подобряват кръвообращението и така всички органи (включително и половите) са богато кръвоснабдени, което влияе върху желанието за секс. Не на последно място, когато тренираме намаляваме стреса, който е убиец номер едно на либидото.

Тренировката, в която се кълнат всички експерти, че ще ви направи богове в леглото, е силовата. Те разкриват и причината, която се крие в нивото на тестостерона, произведен от тялото по време на този тип упражнения. По време на тези движения, ние произвеждаме много повече от този хормон, в сревнение с упражненията ни по джогинг или плуване.

Всички знаем, че тестостеронът е хормонът, който се произвежда в по-големи количества при мъжете, а именно това обяснява и ненаситния им нагон. Освен това, този хормон е отговорен за развитието на мускулите ни, което значи, че освен с високо либидо ще бъдем и по-издържливи в леглото.

За да се възползвате от този хормон, учените препоръчват да се отправите към леглото веднага след силовата тренировка. Тогава, освен високите нива на тестостерон, тялото ви произвежда и много ендорфин – хормонът на щастието. Така, освен високо либидо, ще бъдете и в много добро настроение за предстоящите креватни приключения.

Единственото преупреждение на специалистите е, да не прекалявате със силовата тренировка, защото така ще постигнете точно обратния ефект – тялото ви ще е твърде изтощено и със сигурност няма да ви е до никакво физическо натоварване, дори в леглото.

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес25 МАЙ 2019

Можем ли да отслабнем с разходки?

Спорът за това дали разходките са помощници в отслабването, или не продължава

Фитнес16 МАЙ 2019

Фитнес тенденциите тази година

Всяка година има нещо ново модерно във фитнеса и това са тенденциите този път

Фитнес15 МАЙ 2019

Тренировките на интровертите

Не ви харесва претъпкания фитнес? Това са тренировките за вас

Фитнес09 МАЙ 2019

Теодора Бургазлиева за тялото си след раждането на близнаците

Теди е качила 30 килограма, но вече е в завидна форма