Здраве & Фитнес : Фитнес17 СЕПТЕМВРИ 2019

Тренировка за стегнато тяло само с един фитнес уред

Можете да го използвате както във фитнеса, така и у дома

Лятото може да свършва, но грижата за красивото тяло никога не спира.

Гимнастическата топка е уред, които отдавна стана любим на трениращите. Той може да се използва както във фитнес салона, така и у дома и точно затова го обичаме и ние.

Може да послужи за всяка част от тялото и за почти всякакъв тип тренировки. Дори фитнес треньорите съветват да използваме топката за разтягане сутрин и лек пилатес, защото дори да правим само това, то силно ще подобри стойката ни и ще ни даде тонус през останалата част на деня.

Оформяща тренировка за дупе без никакви уреди

Фитнес инфлуенсърите отдавна обикнаха уреда, затова и в Инстаграм не липсват интересни предложения за тренировки с него. Подбрахме някои от най-любимите ни, които съчетават ефективни упражнения за почти всяка част от тялото и доказано изгарят мазнините. Вижте ги по-долу и ги пробвайте при следващата тренировка.

Фитнес треньорът в задния ви джоб – инстаграм профилите за упражнения, които трябва да следвате

View this post on Instagram

Uusi viikko – Ja mä just päätin, että tästä tulee hyvä viikko😊 . Tällä viikolla kaivetaan jumppapallo esille. Tiesitkö, että jokainen jumppapalloliike haastaa keskivartalon pienetkin tukilihakset ja litustavat vatsaa (koska kiikkerä alusta!). Jumppapallo on äärettömän tehokas treeniväline, ja käytän sitä itse joka viikko. . Videolla uusia ideoita pallotreeniin⚪️ Laita talteen ja testaa! Vinkkaa myös kaverille😊👍🏼 . Nämä liikkeet tehoavat coren lisäksi pakaroihin, reisiin ja ylävartaloon💪🏼💯 . ⚪️Jumppapallotreeni⚪️ 1️⃣ Lantion nosto rullaten (🍑) 2️⃣ Kylkinostot (lukitse jalat seinää vasten) 3️⃣ Corerullaus seinää vasten 4️⃣ Punnerrus pallolta 5️⃣ Istumaan nousut pallolla(haasta: tuo jalat seinälle!) 6️⃣ Pallokyykky (polviystävällinen versio kyykystä) ▶️ Tee jokaista liikettä 12-14 toistoa, 2-3 sarjaa, jonka jälkeen siirry seuraavaan liikkeeseen. Sarjojen välillä voi pitää pienen (20-30s) tauon. . Energistä viikkoa!😘😘😘 . Gymball⚪️⚪️ Total body workout. Do each exercise 2-3 x 12-14 reps. Core, glutes, legs, chest💯💦😊 . #ansaivofit #kotitreeni #kotitreenit #jumppapallo #gymballworkout #coretraining #coretreeni #gymball #hometraining #homeworkout #wod #workoutoftheday #workoutoftheweek #viikontreeni #varttiriittää #workoutmotivation #mondaymotivation #treeni #training #fitness

A post shared by Anna Saivosalmi – Treenivinkit (@ansaivo) on

Енергийно зареждане в началото на новия сезон

 

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес16 ОКТОМВРИ 2019

Кратки тренировки за тонус и добро настроение

Всички се правят за по няколко минути у дома

Фитнес11 ОКТОМВРИ 2019

Фитнес митовете, които пречат на добрата форма

Понякога рано сутрин не е най-доброто време за тренировка

Фитнес11 ОКТОМВРИ 2019

Планк в 5 степени укрепва и извайва корема

От йога инструктора Челси Скот

Фитнес24 СЕПТЕМВРИ 2019

20-минутните тренировки на моделите

+ Бонус една тренировка само 10 минути