Тренировка на плажа – какво трябва да знаете + примерни упражнения

10-минутна тренировка на плажа и препоръките ни как да се възползвате от нея максимално

Да стопим мазнините в областта на бедрата

Тренировките на плажа изглеждат много изкушаващо, още откакто Синди Крауфорд записа касетата си с упражнения на морски пейзаж. Но преди да се насочите към плажа, трябва да знаете няколко неща.

Да, тренировките на открито през лятото се правят най-добре на плажната ивица, където въздухът е чист, настроението е хубаво, а пясъкът осигурява съпротивление, което прави упражненията по-трудни. Всичко това обаче не значи, че този тип тренировки са напълно безопасни и лесни.

Кои летни спортове изгарят най-много калории

Ето с какво да внимавате, ако сте избрали да започнете летните сутрини с тренировки на плажа:

  • Неравната повърхност не е подходяща за хората със ставни проблеми
  • Тренирайте винаги рано сутрин, преди жаркото слънце да е излязло
  • Ако за първи път опитвате подобна тренировка, започнете с нещо малко и кратко, за да свикне организмът ви
  • Огледайте пространството около вас за остри предмети, скрити от пясъка, за да избегнете наранявания
  • Подберете облекло в светли цветове и от дишащи материи
  • Винаги носете слънцезащита

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

30-минутна тренировка за по-бърз метаболизъм
Фитнес16 ОКТОМВРИ 2020

30-минутна тренировка за по-бърз метаболизъм

Жената, която е тренирала Дженифър Лорънс, ни носи идеи за днешната тренировка

Забравете за безсънието с помощта на... розов шум
Фитнес14 ОКТОМВРИ 2020

Можем ли да тренираме преди лягане?

Извинението "твърде късно е за тренировки" все пак не се оказва валидно

100-годишната история на пилатеса
Фитнес11 ОКТОМВРИ 2020

30 минути табата за цялото тяло

Едно фитнес предизвикателство за уикенда

Фитнес вторник: Йога за гъвкавост
Фитнес06 ОКТОМВРИ 2020

По-продуктивни и способни с 12 минути йога

Упражненията, които подобряват работата на ума