Сутрешната тренировка подобрява целия ден

Да започнем деня си с тренировка е може би най-доброто, което можем да направим за себе си

Сутрешната тренировка обикновено е изборът на хората, които по-късно през деня нямат възможност да бъдат активни. Но според проучвания това се оказва добър вариант за повечето от нас.

Денят се познава от утрото – това сме чували от малки и може би ще се окаже вярно. Учените доказват, че това, което правим веднага след събуждането си, има влияние през останалата част на денонощието. Когато денят си започнем вместо с обичайното излежаване в леглото, ами със сутрешната тренировка, която всички ни препоръчват, тялото ни ще изпита много позитиви през целия ден.

Ще повишим настроението и самоувереността си

Тренировката сама по себе си подобрява настроението и ни кара да бъдем по-уверени в себе си. Ако започнем деня си с нея, това ще ни влияе през цялото останало време, защото осъзнаваме, че сме се погрижили за себе си по добър начин.

Подобрява дисциплината

Връщаме се уморени след работа и мотивацията ни е спаднала до нула. Казваме си, че утре ще го направим и се отказваме. И познайте – на следващия ден се случва същото.

Когато започнем с тренировката още сутринта, ще сме сигурни, че сме се погрижили за себе си вече и можем спокойно да продължим с деня си.

Зарежда с енергия

Въпреки че тренировките могат да бъдат изтощителни, в края им най-често се чувстваме по-енергизирани от преди. Сутринта този ефект е още по-засилен. Ако сме активни още в ранните часове, това ще ни послужи много повече от всяка чаша кафе.

Тренировките във водата елиминират целулита

Ще се храним по-здравословно през целия ден

Когато утрото ни е здравословно, се предразполагаме да направим целия си ден здравословен. Доказано е, че подсъзнателно осъзнаваме, че сме направили нещо полезно за тялото си сутринта и не искаме да го развалим с мазна и вредна храна. Затова и до края на деня хранителните ни навици ще са значително по-добри.

Подобрява съня

Когато тренираме късно през деня, тялото ни се превъзбужда и след това можем да изпитваме затруднения да заспим. Но ако преместим посещението на фитнеса за сутринта, ще имаме достатъчно време да се успокоим и да се подотвим за сън.

Бързо стягане с тренировките Табата

Според учените, най-добрите тренировки за това са HIIT – повече от 50% от изследваните лица, които са се поизпотили с този тип тренировки сутринта, са подобрили качеството на съня си.

Да стопим мазнините в областта на бедрата

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес18 СЕПТЕМВРИ 2019

Как тренират българските фитнес инфлуенсъри?

Как фитнес инфлуенсърите у нас се грижат за фигурата си, какви са любимите им тренировки и още

Фитнес17 СЕПТЕМВРИ 2019

Тренировка за стегнато тяло само с един фитнес уред

Можете да го използвате както във фитнеса, така и у дома

Фитнес02 СЕПТЕМВРИ 2019

Фитнес треньорът в задния ви джоб - инстаграм профилите за упражнения, които трябва да следвате

Съветите на тези инфлуенсъри ще преобразят тялото ви

Фитнес15 АВГУСТ 2019

Тренировки без тежести за дупе и крака от фитнес инфлуенсърите

Всяка една от тях можете да направите навсякъде и не изискват никакво оборудване