Сутрешната тренировка подобрява целия ден

Да започнем деня си с тренировка е може би най-доброто, което можем да направим за себе си

Сутрешната тренировка обикновено е изборът на хората, които по-късно през деня нямат възможност да бъдат активни. Но според проучвания това се оказва добър вариант за повечето от нас.

Денят се познава от утрото – това сме чували от малки и може би ще се окаже вярно. Учените доказват, че това, което правим веднага след събуждането си, има влияние през останалата част на денонощието. Когато денят си започнем вместо с обичайното излежаване в леглото, ами със сутрешната тренировка, която всички ни препоръчват, тялото ни ще изпита много позитиви през целия ден.

Ще повишим настроението и самоувереността си

Тренировката сама по себе си подобрява настроението и ни кара да бъдем по-уверени в себе си. Ако започнем деня си с нея, това ще ни влияе през цялото останало време, защото осъзнаваме, че сме се погрижили за себе си по добър начин.

Подобрява дисциплината

Връщаме се уморени след работа и мотивацията ни е спаднала до нула. Казваме си, че утре ще го направим и се отказваме. И познайте – на следващия ден се случва същото.

Когато започнем с тренировката още сутринта, ще сме сигурни, че сме се погрижили за себе си вече и можем спокойно да продължим с деня си.

Зарежда с енергия

Въпреки че тренировките могат да бъдат изтощителни, в края им най-често се чувстваме по-енергизирани от преди. Сутринта този ефект е още по-засилен. Ако сме активни още в ранните часове, това ще ни послужи много повече от всяка чаша кафе.

Тренировките във водата елиминират целулита

Ще се храним по-здравословно през целия ден

Когато утрото ни е здравословно, се предразполагаме да направим целия си ден здравословен. Доказано е, че подсъзнателно осъзнаваме, че сме направили нещо полезно за тялото си сутринта и не искаме да го развалим с мазна и вредна храна. Затова и до края на деня хранителните ни навици ще са значително по-добри.

Подобрява съня

Когато тренираме късно през деня, тялото ни се превъзбужда и след това можем да изпитваме затруднения да заспим. Но ако преместим посещението на фитнеса за сутринта, ще имаме достатъчно време да се успокоим и да се подотвим за сън.

Бързо стягане с тренировките Табата

Според учените, най-добрите тренировки за това са HIIT – повече от 50% от изследваните лица, които са се поизпотили с този тип тренировки сутринта, са подобрили качеството на съня си.

Да стопим мазнините в областта на бедрата

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес16 МАЙ 2019

Фитнес тенденциите тази година

Всяка година има нещо ново модерно във фитнеса и това са тенденциите този път

Фитнес15 МАЙ 2019

Тренировките на интровертите

Не ви харесва претъпкания фитнес? Това са тренировките за вас

Фитнес09 МАЙ 2019

Теодора Бургазлиева за тялото си след раждането на близнаците

Теди е качила 30 килограма, но вече е в завидна форма

Фитнес23 АПРИЛ 2019

Диетата и фитнес режимът на Моника Белучи

"Аз съм като акула, имам нужда постоянно да се движа, за да живея"