Супер упражнения против стрес

Отървете се от негативните емоции чрез 5 кратки тренировки

Последните проучвания са категорични, че именно през лятото изпитваме по-голям стрес от когато и да било.

Странно, но дори дългите летни дни не ни спасяват от купищата задължения и балансът между децата, работата и ваканциите се постига доста трудно. И след края на всяка почивка и връщането обратно в офиса, се чувстваме по-стресирани и изморени. Отгоре на всичкото есента наближава и както винаги случаите на депресии зачестяват.

4 факта за връзката между стреса и женското здраве

Най-добрият начин да се отървем от напрежението си остава спортът. Но ако нямаме време за фитнес залата, то е нужно да намерим компромисен вариант – упражнения вкъщи. Ето кои са петте, които ще ви помогнат да се преборите със стреса.

“Пеперудено дишане” е йога упражнение за дишане, което помага да забавите пулса и да изчистите ума си от всякакви негативни мисли. Застанете изправени, със съвсем леко раздалечени крака и отпуснати до тялото ръце. Вдишайте, докато повдигате лявото коляно и го приближавате към дясната ръка, свита в лакът и издишайте, докато отпускате крака. Направете същото с другия крак и след това повторете няколко пъти.

Ако сте имали особено стресиращ ден, то тогава заложете на по-агресивни тренировки. Бокс или кикбокс са идеални за целта, тъй като ще ви помогнат да отпуснете напрежението и да се отървете от отрицателната енергия по здравослове начин.

Кардиото, което ще ни вкара във форма

Друг чудесен начин да намалите пулса и напрежението, освен упражненията за дишане, са кардио упражнения. Джогинг или пътека за 20 мин. на ден, 3 пъти седмично оказват чудесно влияние върху цялостното състояние на организма ни. Кардиото може да накара тялото да произвежда повече ендофрини, които нормализират съня, а от там и депресията.

Разтягането е чудесен начин да се отървете от стреса и да отпуснете мускулите. Ако изпитвате болка в кръста, заради работата на бюро, то така наречения cross-body стречинг е именно за вас, тъй като помага на гръбнака да се намести. Седнете на земята с крака, опънати пред тялото ви. Поставете левия крак над десния, стъпвайки отстрани на него, като левия крак остава свит в коляното. След това завъртете торса си надясно. Трябва да усетите разтягането в кръста си. Направете същото упражнение на другата страна и повторете няколко пъти.

Защо йогата е толкова полезна за тялото

Тай Чи има големи ползи както за физическото, така и за психическото ни здраве. Едно от основните движения, които помагат за стреса, се нарича Cloudy Hands. Застанете прави и изпънете дясната си ръка напред с отворена длан, сочеща нагоре. В същото време лявата трябва да е свита до тялото ви, но в същото положение. След това сменете ръцете, без да ги отпускате. Продължете това движение с ръцете, като същевременно накланяте тяло назад и напред, когато ги сменяте.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес15 АВГУСТ 2019

Тренировки без тежести за дупе и крака от фитнес инфлуенсърите

Всяка една от тях можете да направите навсякъде и не изискват никакво оборудване

Фитнес12 АВГУСТ 2019

Бути йога - забавният начин да отслабваме

Не, името не идва от думата "booty"

Фитнес02 АВГУСТ 2019

Инста-вдъхновение за по-тънка талия

Избрахме няколко много добри комплекса с упражнения, които се изпълняват в домашни условия

Фитнес31 ЮЛИ 2019

Кардио тренировките, които не изискват уреди

И са по-добри от джогинга