Здраве & Фитнес : Фитнес08 СЕПТЕМВРИ 2020

С 15-минутни разходки изгаряме 100 калории

Спорът за това дали разходките са помощници в отслабването, или не продължава

Кога е най-лошото време за различните упражнения

Французойките казват, че поддържат тялото си с много разходки и движение през деня.

Според проучванията, тяхната стратегия е съвсем на място – с ходене наистина се изгарят калории, по-точно 100 за 15 минути. Но това трудно може да се превърне в основното средство за отслабване.

Повечето от нас рядко се разхождат дълго време всеки ден, и то винаги с бърз ход. А само това е начинът да постигнем достатъчно бързо изгаряне на калории, което да доведе до загубата на килограми.

С 15-минутни разходки изгаряме 100 калории

Но пък ако не вмъкваме поне по 20 минути разхождане на ден, също ще ни бъде по-трудно да се отървем от излишните телесни мазнини дългосрочно. Дори и да полагаме много усилия във фитнеса, това пак не е достатъчна активност за деня според експертите, защото обикновено прекарваме останалото си време в седнало положение.

С 15-минутни разходки изгаряме 100 калории

Освен това разходките стимулират развитието на мускулите и визуално “стягат” краката. И понеже за да вървим балансирано, активираме и коремните си мускули и работим цялостно върху тялото си, често разходките водят до по-малка обиколка на ханша.

Няколко начина да изгорим 100 калории

Проведено е изследване с жени, страдащи от наднормено тегло, които вървели по 50-70 минути по три дни в седмицата и за една година намалили процента си подкожни мазнини с до 1.5%, а обиколката си с 2.8 см, без да променят нищо друго в начина си на живот.

Един съвет от нас: 

Пийте чай след разходката. Според изследвания на списанията Nutrition” и “Journal of Health Sciencе” хората, които пиели по три до пет чаши на ден чай, изгаряли по-лесно калории по време на физическа активност. Най-добрият вариант е да излезем на разходка сутрин преди закуска, когато сме в калориен дефицит. После да се приберем и да изпием една чаша чай и по-късно през деня да тренираме активно.

Снакове с по-малко от 100 калории

Как да се справим с килограмите, натрупани при стрес

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Топ 10 на диетите за 2019
Фитнес20 ОКТОМВРИ 2020

Кратки тренировки за тонус и добро настроение

Всички се правят за по няколко минути у дома

30-минутна тренировка за по-бърз метаболизъм
Фитнес16 ОКТОМВРИ 2020

30-минутна тренировка за по-бърз метаболизъм

Жената, която е тренирала Дженифър Лорънс, ни носи идеи за днешната тренировка

Забравете за безсънието с помощта на... розов шум
Фитнес14 ОКТОМВРИ 2020

Можем ли да тренираме преди лягане?

Извинението "твърде късно е за тренировки" все пак не се оказва валидно

100-годишната история на пилатеса
Фитнес11 ОКТОМВРИ 2020

30 минути табата за цялото тяло

Едно фитнес предизвикателство за уикенда