По-тънки бедра с 5-минутни упражнения

Стегнете най-деликатната част от тялото ви с няколко лесни движения

Стягането на вътрешната част на бедрата често е мисия невъзможна дори за момичетата, които редовно се потят във фитнес залата.

Фитнес треньорката Ким Перфето е категорична, че са ни нужни само 5 минути дневно, за да се сдобием с така мечтаните крака. Тя дава няколко упражнения, които много бързо и лесно ще тонизират и стегнат тази част от бедрата. Единственото, от което ще имате нужда е кърпа (ако имате плочки или дървен под) или найлонова торбичка (ако сте с мокет) и постелка.

За да загреете правете jumping jacks в продължение на 30 секунди. След това изпълнете всички упражнения, посочени във видеото.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес15 АВГУСТ 2019

Тренировки без тежести за дупе и крака от фитнес инфлуенсърите

Всяка една от тях можете да направите навсякъде и не изискват никакво оборудване

Фитнес12 АВГУСТ 2019

Бути йога - забавният начин да отслабваме

Не, името не идва от думата "booty"

Фитнес02 АВГУСТ 2019

Инста-вдъхновение за по-тънка талия

Избрахме няколко много добри комплекса с упражнения, които се изпълняват в домашни условия

Фитнес31 ЮЛИ 2019

Кардио тренировките, които не изискват уреди

И са по-добри от джогинга