Планкът, който ще стегне цялото ви тяло

Опитайте тези варианти за още по-голям ефект

Заемете планк позиция, краката са прибрани, горната част на тялото е стабилна. С подскок изнесете краката встрани, след това съберете отново. Скачайте колкото можете по-бързо. Направете 30 подскока за една серия.

Доста е труден, но резултатът е стабилен торс. От планк позиция вдигнете левия крак с пета нагоре на нивото на тялото. Вдигнете дясната ръка право напред, като глътнете пъпа. Задръжте 10 секунди. Направете 5 до 7 повторения и сменете.

Уверете се, че раменете ви са в позиция точно над лактите. С коремните мускули задръжте тялото си право, без да провесвате или вирвате дупето. Задръжте 30 секунди и отпуснете тялото. Повторете.

От планк позиция на лакти повдигнете десния крак, сгънат в коляното, със стъпало нагоре. Натиснете крака нагоре без да мърдате тазовите мускули. Леко отпуснете и повторете 15 до 20 пъти, след това сменете крака.

Легнете настрани, облегнете десния лакът на пода и изпънете крака, като повдигнете тялото, балансирайки на десния крак. Изпънете лявата ръка право нагоре и повдигнете левия крак. 15-20 повторения и се обърнете.

Мнозина от нас имат погрешното схващане, че планкът работи предимно върху стягането на коремната мускулатура.

Фитнес специалистите са категорични, че благодарение на него ще работите върху няколко зони и в никакъв случай не трябва да го пропускате в тренировките си. Разнообразните варианти на планк упражненията ще тонизират и изваят рамене, гръб, торс, дупе и крака. Ето какво да опитате за максимален ефект:

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес19 ЮНИ 2018

Изгорете 500 калории за 30 минути

HIIT тренировката е най-бързият път към мечтаното тяло

Фитнес14 ЮНИ 2018

8 упражнения стопяват бричовете и оформят дупето

Необходими да ви само няколко минути тренировки у дома

Фитнес14 ЮНИ 2018

Завиждаме им за коремната им преса

15 модела, които ни карат да се потим всеки ден в залата

Фитнес12 ЮНИ 2018

7 тайни за тяло като на супермодел

Споделя ги личният треньор на някои от тях