Отслабнете и след това стягайте!

Или защо няма да видите мускули след часове тренировки, ако първо не намалите теглото

Когато решим да отслабнем, очакваме бързо да трансформираме мазнините в мускули. Фитнес експертите обаче са на едно мнение – първо трябва да намалим теглото и едва тогава да започнем да стягаме тялото.

Ето какви са причините:

#1: Добрите мазнини изграждат мускулите

Натрупването на мускулна маса без да набавите мазнини, е много трудна задача, дори ако броите всяка калория, която поемате. За да натрупат мускули, телата ни трябва да бъдат в анаболно състояние, което се получава, когато набавяте на организма достатъчно количество протеини, въглехидрати и калории. Разбира се, няма как да минем и без наличието на малко мазнини. Въпросът е да набавите количеството, необхиодимо за вас и да залагате на полезните такива, които идват от зехтина, ядките, месото, мазните риби. В никакъв случай не гладувайте, тъй като в такива моменти тялото започва да използва мускулната тъкан за храна, за да оцелее.

Експресно влизане във форма за плажа

#2: Тлъстинките прикриват мускулите

Ако докато отслабвате, градите мускули с усилени тренировки, вие много трудно ще виждате резултати и съответно лесно ще се обезверите. Това е така, защото ако не сте изчистили мазнините от тялото си, те ще продължават да скриват мускулите, които постепенно изграждате. Така че се опитайте да правите кардио, за да смъкнете излишните килограми и едва тогава започнете с оформянето на тялото, за което мечтаете. Дотогава се опитайте да нямате особени очаквания спрямо това дали ще направите плочки на корема, стегнати мускули на краката и дупето. Това ще го постигнете, едва след като вече веднъж сте отслабнали.

Трикът, който ви гарантира по-стегнато дупе

#3: С мускулите ще качите тегло

Трябва да сте наясно, че мускулите тежат много повече от мазнината и когато започнете да оформяте тялото си, ще качите тегло. Това ще се отрази съществено и на размерите ви в сантиметри. Дупето ви ще стане по-оформено и повдигнато, коремчето ви ще стане плоско, ръцете ви ще станат стегнати и силни. Едва ли ще се оплачете от тези форми, нали?

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес20 ЮНИ 2019

Най-доброто упражнение с тежести за повдигнато дупе

Инструкторът на Ким Кардашиян споделя

Фитнес18 ЮНИ 2019

Наръчник за тренировките навън през лятото

Ако хубавото време ви изкушава за една добра тренировка, вижте какво трябва да знаете преди това

Фитнес11 ЮНИ 2019

Срамувам се да тренирам във фитнес салон - какво да правя?

Проучване показва, че 65% от жените избягват да тренират във фитнес салони, защото се страхуват да не ги обсъждат.

Фитнес07 ЮНИ 2019

12 вида планк упражнения, които тренират цялото тяло

Може да ги правим навсякъде и по всяко време