Здраве & Фитнес : Фитнес14 ОКТОМВРИ 2020

Можем ли да тренираме преди лягане?

Извинението “твърде късно е за тренировки” все пак не се оказва валидно

Забравете за безсънието с помощта на... розов шум

Прибирате се след работа късно, имате само няколко часа да се раздвижите и да вечеряте преди лягане. Трябва ли да пропуснете тренировката в такъв случай?

Много хора се притесняват да правят упражнения вечер, за да не се отрази това негативно върху съня им.

Изследване, проведено миналата година, обаче, доказва, че тренировките в последните четири часа преди лягане не афектират негативно съня ни и здравето ни. Единственият случай, в който докторите препоръчват да пропуснем тренировката, е, ако планираме тежко натоварване в последния час преди лягане. Това може да доведе до излишен стрес върху организма и неспокоен сън.

От там нататък всякакви други упражнения само могат да ни помогнат – ще повишат нивата на ендорфини, ще помогнат на имунната система и метаболизма ни и дори ще успокоят тялото за по-пълноценен сън.

Ето едно предложение от нас за подходяща тренировка.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

20-минутна тренировка за тяло като на модел
Фитнес11 НОЕМВРИ 2020

20-минутна тренировка за тяло като на модел

Нина Дапър показва как поддържа фигурата си от вкъщи

15-минутна тренировка за двойки
Фитнес05 НОЕМВРИ 2020

15-минутна тренировка за двойки

Идея за лесна и забавна тренировка

Стапяме едновременно вътрешната и външната част на бедрата с 10 минути упражнения у дома
Фитнес29 ОКТОМВРИ 2020

Стапяме едновременно вътрешната и външната част на бедрата с 10 минути упражнения у дома

Сбогуваме се с бричовете и приветстваме слабите крака

Топ 10 на диетите за 2019
Фитнес20 ОКТОМВРИ 2020

Кратки тренировки за тонус и добро настроение

Всички се правят за по няколко минути у дома