Можем ли да отслабнем с разходки?

Спорът за това дали разходките са помощници в отслабването, или не продължава

Французойките казват, че поддържат тялото си с много разходки и движение през деня. Това, макар и вярно, може да бъде объркващо.

С ходене наистина се изгарят калории, по-точно 100 за 15 минути. Но това трудно може да се превърне в основната причина да отслабнем.

Повечето от нас рядко се разхождат дълго време всеки ден, и то винаги с бърз ход. А само това е начинът да постигнем достатъчно бързо изгаряне на калории, което да доведе до загубата на килограми.

Но пък ако не вмъкваме поне по 20 минути разхождане на ден, също ще ни бъде по-трудно да се отървем от излишните телесни мазнини дългосрочно. Дори и да полагаме много усилия във фитнеса, това пак не е достатъчна активност, защото обикновено прекарваме останалото си време в седнало положение.

Освен това разходките стимулират развитието на мускулите и визуално “стягат” краката. И понеже, за да вървим балансирано активираме и коремните си мускули и работим цялостно върху тялото си, често разходките водят до намаляне на обиколката на ханша.

Няколко начина да изгорим 100 калории

Всъщност е проведено изследване с жени, страдащи от наднормено тегло, които вървели по 50-70 минути по три дни в седмицата и за една година намалили процента си подкожни мазнини с до 1.5%, а обиколката си с 2.8см, без да променят нищо друго в начина си на живот.

Един съвет от нас: 

Пийте чай след разходката. Според изследвания на списанията “Nutrition” и “Journal of Health Sciencехората, които пиели по три до пет чаши на ден чай, изгаряли по-лесно калории по време на физическа активност. Най-добрият вариант е да излезем на разходка сутрин преди закуска, когато сме в калориен дефицит. После да се приберем и да изпием една чаша чай и по-късно през деня да тренираме активно.

Трикчетата, които да ви спасят от напълняване през уикенда

Как да се справим с килограмите, натрупани при стрес

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес15 АВГУСТ 2019

Тренировки без тежести за дупе и крака от фитнес инфлуенсърите

Всяка една от тях можете да направите навсякъде и не изискват никакво оборудване

Фитнес12 АВГУСТ 2019

Бути йога - забавният начин да отслабваме

Не, името не идва от думата "booty"

Фитнес02 АВГУСТ 2019

Инста-вдъхновение за по-тънка талия

Избрахме няколко много добри комплекса с упражнения, които се изпълняват в домашни условия

Фитнес31 ЮЛИ 2019

Кардио тренировките, които не изискват уреди

И са по-добри от джогинга