Митовете във фитнеса, на които да не вярваме

Кои са най-разпространените лъжи в интернет

Когато решим да отслабнем, веднага се втурваме да изпробваме всички диети и упражнения, обещаващи чудеса с тялото ни, които намерим в интернет.

Истината е, че отслабването е чисто индивидуално и зависи не само от гена, структурата ни, но и от здравословното ни състояние. Често обаче се сблъскваме с някои митове, които само объркват нашата представа за това как правилно да отслабнем. Ето кои са най-разпространените:

Най-ефективните и кратки тренировки за стягане на тялото

За плосък корем трябват упражнения

И да, и не. Единственият начин да изгорите мазнините в тази зона на тялото е чрез диета. Можете да правите коремни преси колкото си искате и пак няма да наблюдавате никакви резултати, освен ако не ги комбинирате със здравословен режим на хранене и кардио тренировки. Това включва и пълното игнориране на бързото хранене, намаляване на приема на алкохол и яденето на много свежи плодове, зеленчуци, както и нужната доза протеини, под формата на пиле, риба и нискомаслени сирене и кашкавал. Колкото до кардио тренировките, уверете се, че ги правите правилно, като е желателно да са по 30 мин. поне 5 пъти в седмицата.

Отслабване на определени места

Колкото и да се опитвате, няма как да разберете къде точно губите тегло. Възможно е да имате повече натрупвания мазнини по бедрата и дупето, но това изобщо не значи, че когато губите тегло, ще отслабвате точно там. Тялото се отървава от излишните килограми постепенно и от различните области, а не последователно.

Упражнения за корем, които можете да правите в леглото

Винаги има по-лесен начин

Не ви е отнело две седмици да качите килограми, няма и да ви отнеме две, за да ги свалите. Забравете идеята, че трябва да свалите 3 размера в рамките на един месец. Направете го по правилния начин, за да запазите теглото и формата си за по-дълго. Освен това трябва да промените и начина си на живот, за да не се окажете с върнати двойно килограми.

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес21 МАРТ 2019

Кога е най-доброто време от деня да тренираме?

Някои казват сутрин, други следобед, кога всъщност е най-добре?

Фитнес18 МАРТ 2019

Безплатни трикове за стегнати крака

Достъпни за всяка жена, те наистина имат видим ефект

Фитнес12 МАРТ 2019

Подходящият спорт според дневната ви рутина

Спортът заема важна част от деня ни - нека бъде правилният.

Фитнес07 МАРТ 2019

Разтягане след тренировка - нужно ли е?

Ето какви са причините да трябва да отпускаме мускулите си след тренировка с малко разтягания.