Кога е най-доброто време от деня да тренираме?

Някои казват сутрин, други следобед, кога всъщност е най-добре?

Когато искаме да сме сериозни по отношение на това как тренираме, трябва за помислим за много неща. Сред тях, едно от най-важните е таймингът.

Някой ще каже – какво значение има кога тренираме, ако все пак го правим? Всъщност времето, в което избираме да сме активни може да има голямо влияние върху резултата, който получаваме.

Според много изследвания да тренираме сутрин е по-добрата идея, защото така оставяме на тялото ни възможност да изгаря калории през целия ден. Доказан факт е, че не отслабваш само по време на тренировката, ами и след нея, стига да не прекалиш с въглехидратите.

Как вредим на кожата си, когато тренираме?

Това също така се отразява и на качеството на съня ни. Но едновременно с това сваля и кръвното налягане. Понякога това може да се превърне в проблем и да доведе до умора през останалата част на деня.

От друга страна пък в ранната част на следобеда, тялото ни се е заредило с достатъчно енергия от храненията през деня до този момент и температурата ни се е повишила. Затова тренирането през периода от 14 до 18 часа се оказва най-полезно за нас.

Какво да правим, когато диетите спрат да действат?

През това време най-бързо забързваме ритъма на сърцето си, изгарянето на калориите започва по-лесно и по-скоро по време на тренировката. Това е заради подобрената работа на мускулите и активността на ензимите през тази част на деня.

Допълнителен плюс е, че повечето хора работят от сутринта и ставането рано за тренировка понякога може да бъде обезкуражаващо. А добрата мотивация е една важна част от процеса също.

Трениране 4 пъти седмично е оптималният вариант

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес15 АВГУСТ 2019

Тренировки без тежести за дупе и крака от фитнес инфлуенсърите

Всяка една от тях можете да направите навсякъде и не изискват никакво оборудване

Фитнес12 АВГУСТ 2019

Бути йога - забавният начин да отслабваме

Не, името не идва от думата "booty"

Фитнес02 АВГУСТ 2019

Инста-вдъхновение за по-тънка талия

Избрахме няколко много добри комплекса с упражнения, които се изпълняват в домашни условия

Фитнес31 ЮЛИ 2019

Кардио тренировките, които не изискват уреди

И са по-добри от джогинга