Кога е най-доброто време от деня да тренираме?

Някои казват сутрин, други следобед, кога всъщност е най-добре?

Когато искаме да сме сериозни по отношение на това как тренираме, трябва за помислим за много неща. Сред тях, едно от най-важните е таймингът.

Някой ще каже – какво значение има кога тренираме, ако все пак го правим? Всъщност времето, в което избираме да сме активни може да има голямо влияние върху резултата, който получаваме.

Според много изследвания да тренираме сутрин е по-добрата идея, защото така оставяме на тялото ни възможност да изгаря калории през целия ден. Доказан факт е, че не отслабваш само по време на тренировката, ами и след нея, стига да не прекалиш с въглехидратите.

Как вредим на кожата си, когато тренираме?

Това също така се отразява и на качеството на съня ни. Но едновременно с това сваля и кръвното налягане. Понякога това може да се превърне в проблем и да доведе до умора през останалата част на деня.

От друга страна пък в ранната част на следобеда, тялото ни се е заредило с достатъчно енергия от храненията през деня до този момент и температурата ни се е повишила. Затова тренирането през периода от 14 до 18 часа се оказва най-полезно за нас.

Какво да правим, когато диетите спрат да действат?

През това време най-бързо забързваме ритъма на сърцето си, изгарянето на калориите започва по-лесно и по-скоро по време на тренировката. Това е заради подобрената работа на мускулите и активността на ензимите през тази част на деня.

Допълнителен плюс е, че повечето хора работят от сутринта и ставането рано за тренировка понякога може да бъде обезкуражаващо. А добрата мотивация е една важна част от процеса също.

Трениране 4 пъти седмично е оптималният вариант

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес08 НОЕМВРИ 2019

Фитнес уредът за цяло тяло, който можем да си направим у дома

Рециклираме стария си клин и се грижим за формата си у дома

Фитнес21 ОКТОМВРИ 2019

Упражнения, които топят мазнините на корема за 5, 10 или 15 минути

Ако не ви достига време, не губете мотивация

Фитнес16 ОКТОМВРИ 2019

Кратки тренировки за тонус и добро настроение

Всички се правят за по няколко минути у дома

Фитнес11 ОКТОМВРИ 2019

Фитнес митовете, които пречат на добрата форма

Понякога рано сутрин не е най-доброто време за тренировка