Здраве & Фитнес : Фитнес18 СЕПТЕМВРИ 2019

Как тренират българските фитнес инфлуенсъри?

Как фитнес инфлуенсърите у нас се грижат за фигурата си, какви са любимите им тренировки и още

Подбрахме някои от българските звезди в сферата на здравословното хранене и фитнеса и техните тайни за перфектно тяло.

В Инстаграм профилите си те предлагат ценни съвети и идеи за тренировки, от които можем да се възползваме, за да постигнем и ние мечтаната фигура.

Христиана Парова

Нейните най-любими тренировки са тези за дупе, а един от любимите й фитнес уреди е ластикът за тренировки, който виждаме в много от нейните видеа. Тя е избрала да мотивира жените да се движат, като редовно качва интересни варианти за упражнения, и то такива, които можем да правим не само във фитнеса, ами и в парка, у дома или дори на плаж.

View this post on Instagram

Тази седмица ще започне с така желаните от вас упражнения за коремната преса. Разбира се аз успях да се възползвам от хубавото време навън, което надявам се да може да направите и вие. Упражненията са с любимите ми ластици, така че спокойно може да ги изпробвайте още днес и в къщи. Ще изневерим само на любимата бройка 50,като ще направим този път по 30 повторения от всяко упражнение в четири серии. ! Важно е само да споменем, че за правилното изпълнение на всички упражнения трябва да държите положението на тялото леко присвито в коремната област, за да усетите максималния ефект. Приятна и успешна седмица приятели. Надявам се упражненията да ви харесат, очаквам както винаги да споделите ефекта от тях. . . . #fit #fitness #health #diet #weightloss #workoutvideo #videotraining #videoworkout #absworkouts #abs #muscle #bodybuilding #motivation #inspiration #mondaymood #mondaymotivation #fitspo #fitnessmodel #fitnessgirl #fitnessmotivation #outside #nature #training #smile #love #happyday #hpteam @hrisiparova_collection 👊👍👌

A post shared by Hristiana Parova Official 🔥🔥🔥 (@hrisiparova) on

Янита Янчева

Тя е отдадена на фитнеса и заедно със съпруга си тренират усилено в залата. При нея ще намерите по-трудни тренировки, които не само ще оформят тялото, но и ще ви дадат повече сила и тонус.

Биляна Йотовска

От нея ще научите повече за здравословния начин на живот, правилната диета и дори грижата за красотата, но тренировките й също са убиец. И тя е фен на ластиците и обича да разнообразява местата, на които тренира.

Алиса Белоусова

Освен че е професионален танцьор, тя е и известен треньор по зумба и салса, така че нейните тренировки са силно интензивни, забавни и танцувални. Ако искате да откраднете нейната тайна за изваяно тяло, можете да посещавате груповите й тренировки или да имитирате упражненията от Инстаграм акаунта й дори у дома.

Йоана Коджабашева

Йоана тъкмо завърши средното си образование, но вече се цели високо. Тя може да ни даде свежи идеи за тренировки, които да правим и у дома, перфектни за хора с малко време – работещи, студенти и дори ученици.

Ива Друмева

Тя също е само на 19 години, но още от старта си като фитнес инфлуенсър бележи страхотни успехи. Ива е фен на тренировките в залата и обича да я посещава със своето gym buddy, приятелят й, Радостин Кузманов.

View this post on Instagram

🏋️‍♀️ GLUTE FOCUSSS WORKOUT 🍑 LIKE this post if you want me to post more swipe workouts! 😋 And tell me what type of workout would you want to see next on my Instagram? 🤔👀 👇🏻 🇧🇬 Това е третата ми тренировка за долна част, която правя и е с акцент на глутеуса 🍑 1️⃣ ХИП ТРЪСТ Правя 3 серии от 10 до 15 повторения, като съответно използвам по-малко килограми, от тези, които използвам, когато правя обратна пирамида на хип тръста. . 2️⃣ ЛЕГ ПРЕСА С ЛАСТИК Тук правя 3 серии от 9 до 13 повторения. С използването на ластика, мога да акцентирам повече върху дупето 🍑 Краката може да ги поставите малко по-широко от обикновено и през цялото време се стремите да натискате ластика навън. . 3️⃣ ХИП ТРЪСТ НА КОЛЕНЕ С ЛАСТИК Изпълнявам 3 серии от 15 до 20 повторения. Добра идея е, ако има как да сложите един такъв ластик като моя, който да ви дърпа назад, като по този начин упражнението ще стане доста по-ефективно 🍑 . 4️⃣ АБДУКЦИЯ ОТ СТОЕЖ (с ластик и допълнителна тежест) На последното основно упражнение в тази тренировка правя отново 3 серии от 15 до 20 повторения. Както виждате, използвам и ластик, и дъмбел/диск за допълнителна тежест 💪🏻 . 5️⃣ ФИНИШЪРС Когато имам свободно време, добавям няколко упражнения като ‘finishers’ за допълнителен обем в тренировката 🍑 Тук ви показвам двете упражнения, които най-често правя (Monster and Sumo Walks). Правя 3 серии, като обикновено повторенията ги правя на усет. Надявам се този пост да ви е бил полезен! ХАРЕСАЙТЕ го ако искате да качвам още такива тренировки тук! 🥰 Напишете ми в коментарите каква да бъде следващата тренировка, която искате да видите?! 🤔👀 – Clothing / Облекло: @gymbeambg . . . . #teenmodel #workoutgirl #absolution #bootygains🍑 #lowerbodyworkout #buttstuff #buttworkout🍑 #bulgarian #bulgariangirl #allsmiles #longhairgoals #fitlifestyle #bootygainz #longhairstyles #18yearsold #fitnessgirl #brunettegirl #brunettepower #fitnesslady #weightstraining #teenqueen #modelswanted #modelsneeded #modelslife

A post shared by Iva Drumeva (@ivadrumeva) on

Тренировка за стегнато тяло само с един фитнес уред

Фитнес треньорът в задния ви джоб – инстаграм профилите за упражнения, които трябва да следвате

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес21 ОКТОМВРИ 2019

Упражнения, които топят мазнините на корема за 5, 10 или 15 минути

Ако не ви достига време, не губете мотивация

Фитнес16 ОКТОМВРИ 2019

Кратки тренировки за тонус и добро настроение

Всички се правят за по няколко минути у дома

Фитнес11 ОКТОМВРИ 2019

Фитнес митовете, които пречат на добрата форма

Понякога рано сутрин не е най-доброто време за тренировка

Фитнес11 ОКТОМВРИ 2019

Планк в 5 степени укрепва и извайва корема

От йога инструктора Челси Скот