Къде бъркаме при тренировките вкъщи?

Четири са най-често срещаните грешки, с които вредим на тялото си по време на сесиите у дома

Как да се справим с подуването за 24 часа

Специалист по терапевтична гимнастика разкрива кои са най-често срещаните грешки, които допускаме при тренировките от вкъщи.

Винаги сме били фенове на тренировките у дома, но ако не знаем как да ги провеждаме правилно, можем да си доведем контузии или най-малкото – да не постигнем никакви резултати.

Ето кои са четирите неща, с които специалистите ни предупреждават да внимаваме:

Не следваме програми за тренировки

Не всички сме родени опитни спортисти, затова и няма как да очакваме всеки да знае как да тренира по безопасен начин за себе си.

Няма нищо лошо в това да пробвате някое видео с тренировки, преди сами да започнете да измисляте комплексите от упражнения, които правите. Това важи особено много, ако сте начинаещи и все още не знаете как всяко движение се отразява на тялото ви.

Тренировката на моделите, с която изгаряме над 1000 калории

Тренираме, докато се изтощим

Според проучванията упражненията, които достигат границите на изтощение, могат да увеличат риска от контузия. Причината е проста – когато се претоварим, започваме да изпълняваме движенията невнимателно и грешно. Специалистите препоръчват да се стремим към тренировка с лека до умерена интензивност, която ще ни накара да се поизпотим, но без да рискува здравето ни.

Къде бъркаме при тренировките вкъщи?

Спортуваме повече от 5 пъти седмично

В продължение на последната точка – международно приетите съвети за здраве и силна имунна система предупреждават, че упражненията, които правим, трябва да са с умерена интензивност, и то да ги правим между три до четири пъти седмично. Само ако сте по-напреднали в тренировките, може да стигнете и до пет пъти на седмица.

Лесна формула, към която да се стремим, е да изгаряме по 180 калории на ден от упражнения и около 900 калории за цялата седмица.

Пилатес тренировката на една балерина

Прекаляваме с консумацията на енергийни напитки и хранителни добавки

Много от този тип напитки и храни обещават по-бързи резултати по безполезен и лесен начин, но за съжаление те често могат да бъдат опасни. Много по-добър вариант е да се спазва балансирана диета или ако се приемат витамини, те да бъдат избрани специално за вас от специалист.

А ако търсите идеи за домашните тренировки, на сайта можете да намерите много страхотни предложения, с които ще влезете във форма у дома по здравословен и ефективен начин.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Йога за стегнато дупе
Фитнес04 ЮЛИ 2020

Йогалатес за стегнато тяло и спокойствие на духа

20-минутна тренировка ви пренася на морето

Мотивация за понеделник: 10-минутна тренировка за енергия и добро настроение
Фитнес29 ЮНИ 2020

Мотивация за понеделник: 10-минутна тренировка за енергия и добро настроение

Започнете седмицата подобаващо с кратка тренировка

Кога е най-доброто време от деня за тренировка
Фитнес27 ЮНИ 2020

Кога е най-доброто време от деня за тренировка

Някои казват сутрин, други следобед, кога всъщност е най-добре?

Маслата натурални "убийци" на стриите
Фитнес24 ЮНИ 2020

Две седмици до по-слаби крака с тренировка за 10 минути

Създателката на тази тренировка обещава резултати в рамките на две седмици