Здраве & Фитнес : Фитнес12 ФЕВРУАРИ 2019

Фитнес вторник: 8 леки упражнения за бременни

Подходящи са за поддържане на формата в първото и второто тримесечие

Преди да преминете към упражненията, ви съветваме да обсъдите с личния ви лекар или този, следящ бременността ви, до колко физическата активност е подходяща за вас и какви тренировки може да правите.

Ако получите позволение, върнете се към тези леки и все пак ефективни 8 упражнения с които ще стегнете, поддържате и оформите цялото тяло. Препоръчително е от всяко упражнение да правите по 10 повторения и максимум 2-3 серии, а цялата тренировка да повтаряте 2 пъти седмично.

Как да се преборим с умората по време на бременността

Дали ще спазите тези препоръчителни брой повторения, зависи изцяло от това как се чувствате преди, повреме на и след упражненията. Ако в даден момент нещо ви се струва непосилно или предизвика дискомфорт и болка, по-добре си починете или преминете към следващото. Идеята е да поддържате тялото си във форма, а не да го измъчвате и натоварвате допълнително.

Ето и как да изпълните упражненията:

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес05 ФЕВРУАРИ 2019

Фитнес вторник: Йога за гъвкавост

Една кратка и много ефикасна практика с която ще разпуснете от напрежението

Фитнес29 ЯНУАРИ 2019

Фитнес вторник: Йога за стегнато дупе и корем

Отново се доверете на #YogaWithAdriene

Фитнес08 ЯНУАРИ 2019

Фитнес вторник: Йога за добро храносмилане

Идеална за моментите, когато сте прекалили с похапването

Фитнес04 ЯНУАРИ 2019

Степ аеробика от 90-те с Шер

Видеото е култово