Здраве & Фитнес : Фитнес13 НОЕМВРИ 2018

Фитнес вторник: 6 упражнения с… възглавница

Една тренировка, която ще натовари цялото ви тяло

След тренировката, може да използвате същата възглавница за една бърза и възстановяваща следобедна дрямка

Тази седмица продължаваме да ви насърчваме да тренирате вкъщи, като ви предлагаме тренировки, които хем ще са ефикасни и натоварващи, хем не изискват притежанието на фитнес “аксесоари” като гирички и други тежести.

Фитнес вторник: 4 упражнения… с тиква

Тази тренировка е съставена от 6 упражнения, които задействат почти всички мускулни групи, тъй като работят за стягане на ръцете, корема, бедрата и разбира се, дупето. А единственото нещо, което ще ви трябва, за да изпълните упражненията е възглавница (най-добре с квадратна форма).

Фитнес вторник: 5 упражнения с… метла

Не забравяйте да загреете добре преди и след тренировката, имайки предвид, че ще натоварвате цялото тяло, а не отделни мускулни групи. Упражненията са малко по-интензивни, но затова пък резултатие са впечатляващи.

Ето и как да ги изпълните:

Ако случайно сте пропуснали тренировката от миналата седмица: 

Фитнес вторник: Упражнения за пред телевизора

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес18 ЮНИ 2019

Наръчник за тренировките навън през лятото

Ако хубавото време ви изкушава за една добра тренировка, вижте какво трябва да знаете преди това

Фитнес11 ЮНИ 2019

Срамувам се да тренирам във фитнес салон - какво да правя?

Проучване показва, че 65% от жените избягват да тренират във фитнес салони, защото се страхуват да не ги обсъждат.

Фитнес07 ЮНИ 2019

12 вида планк упражнения, които тренират цялото тяло

Може да ги правим навсякъде и по всяко време

Фитнес04 ЮНИ 2019

Кейт Хъдсън в перфектна форма 8 месеца след раждането

Актрисата влезе във форма за отрицателно време