Ефектът от рекомпозицията на тялото

Защо този метод е сред най-ефективните за перфектен силует?

Питали ли сте се някога как точно мазнините се преобразуват в мускули?

За да разберете това ви помага именно рекомпозицията на тялото, с помощта на която за кратък срок го стягате и оформяте.

Рекомпозицията е преструктурирането на състава на тялото чрез интензивни и редовни силови тренировки, което намалява мазнините и увеличава мускулите едновременно. За бърз ефект трябва да следвате определни правила.

За успешно отслабване в областта на дупето и бедрата

За да можете да рекомпозирате добре тялото си, трябва да забравите за гладуването. Без нормално хранене, тялото ви няма да има “строителен материал” за мускулите ви. Тялото ви може да изглежда слабо, но няма да е секси и стройно.

Порцията на всяка тренираща жена трябва да включва 1.5-2 гр протеини на 1 кг телесно тегло. 60% от този протеин трябва да е пълноценен – от животински източник. Протеиновите шейкове са прекрасно допълнение.

Хранете се с обикновена храна, приготвена с малко мазнина и забравете за изкуствените подсладители. Много жени се паникьосват, когато разберат, че трябва да добавят калории към храненето си, но това се случва бавно и постепенно чрез здравословни продукти, така че няма място за безпокойство. Точно обратното – кожата става по-стегната, еластична, свежа, гладка, сънят ви се нормализира, а тренировките ви носят радост.

Тренировката за рекомпозиция на тялото се базира на много упражнения, които с едно движение задействат максимално много мускули. Добре е да комбинирате упражненията с кардио тренировки – плуване, бягане, скачане, колоездене. Задължително е загряването преди и разтягането след тренировка.

Три силови тренировки за седмицата са достатъчни – съчетавайте ги с кардио и така ефективно ще рекомпозирате тялото си.

Най-ефективните кратки тренировки за стягане на тялото. 

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес11 ОКТОМВРИ 2019

Фитнес митовете, които пречат на добрата форма

Понякога рано сутрин не е най-доброто време за тренировка

Фитнес11 ОКТОМВРИ 2019

Планк в 5 степени укрепва и извайва корема

От йога инструктора Челси Скот

Фитнес24 СЕПТЕМВРИ 2019

20-минутните тренировки на моделите

+ Бонус една тренировка само 10 минути

Фитнес18 СЕПТЕМВРИ 2019

Как тренират българските фитнес инфлуенсъри?

Как фитнес инфлуенсърите у нас се грижат за фигурата си, какви са любимите им тренировки и още