3 тренировки за бързо оформяне на дупето

Тренировки, в случай, че разполагате само с 5, 10 или 15 минути

3 тренировки за бързо оформяне на дупето

Лятото вече чука на прозореца, готови ли сте?

Вече изкарахме късите панталонки от гардероба, скоро идва ред и на банските. А за да изглеждаме добре в тях, трябва да се погрижим за оформянето на най-проблемната зона.

За целта трябва да стегнем мускулите, да изчистим мазнините и да повдигнем дупето с достатъчно упражнения. Подготвили сме ви три варианта за тренировки, всяка подходяща за дните, в които имаме малко време, но ви предлагаме да пробвате комбинацията от трите видеа едно след друго.

Тренираме като модел на Sports Illustrated и Victoria’s Secret: 10-минутна табата тренировка

С този комплекс от упражнения оформената фигура ни е гарантирана… а после сами преценете ще се печете само на тераса това лято или на плажа.

5-минутна тренировка за вътрешната част на бедрата

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Стапяме едновременно вътрешната и външната част на бедрата с 10 минути упражнения у дома
Фитнес29 ОКТОМВРИ 2020

Стапяме едновременно вътрешната и външната част на бедрата с 10 минути упражнения у дома

Сбогуваме се с бричовете и приветстваме слабите крака

Топ 10 на диетите за 2019
Фитнес20 ОКТОМВРИ 2020

Кратки тренировки за тонус и добро настроение

Всички се правят за по няколко минути у дома

30-минутна тренировка за по-бърз метаболизъм
Фитнес16 ОКТОМВРИ 2020

30-минутна тренировка за по-бърз метаболизъм

Жената, която е тренирала Дженифър Лорънс, ни носи идеи за днешната тренировка

Забравете за безсънието с помощта на... розов шум
Фитнес14 ОКТОМВРИ 2020

Можем ли да тренираме преди лягане?

Извинението "твърде късно е за тренировки" все пак не се оказва валидно