Здраве & Фитнес : Диети21 ДЕКЕМВРИ 2018

За да намалите целулита, намалете стреса

Намаляването на целулита е мисия, в която се изисква да спортуваме редовно и още по-редовно да релаксираме качествено

Стресът причинява целулит. Ето още една причина да махнем с ръка на ядовете и просто да си запалим свещ и да си пуснем готина музика!

Какво да направим, за да имаме гладка и стегната кожа на дупето?

Стопирайте стреса

Доказано е, че стресът и хиперактивността са храна за целулита. Причината е, че хормоните на стреса ни карат да сме гладни за сладко, като същевременно пречат на дейността на инсулина. Стресът също така причинява микро-възпаления в клетките и кара тялото да задържа вода. Така не забравяйте ежедневно да си подарявате време за качествен релакс.

Масажирайте тялото със суха четка

Няма да се уморим да ви рекламираме този метод за стимулиране на кръвообръшението, защото не струва нищо, а има осезаем ефект. Масажът се прави с кръгови движения, в посока от крайниците към сърцето, преди да вземете душ. Само за 3-4 минути ще усетите как се загрявате, обмяната в тялото се засилва и енергията ви се увеличава. Масажът е страхотен за превенция на целулита.

Правете упражнения за стягане

Който и да ви каже, че без спорт можете да намалите целулита, не му вярвайте. У нас по едно време много се говореше за това, че спортът “напомпва” мускулите и само прави целулита по-видим. Истината обаче е, че стягащите упражнения са най-най-ефективният метод за борба с целулита, който можете да си позволите в домашни условия! Правете редовно упражнения за дупе и бедра и не оставяйте тялото да се отпусне – тогава целулитът напада най-ожесточено.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети10 АВГУСТ 2019

Полезна закуска за различните зодии

Палачинки, сандвич или френски тост? Ето какво да изберете:

Диети09 АВГУСТ 2019

10 храни, които се борят с целулита

Включете следните продукти, за да се сдобиете с перфектно дупе

Диети08 АВГУСТ 2019

Лесни и свежи хапки до 150 калории

Заложете на здравословните плодове и няма да съжалявате

Диети07 АВГУСТ 2019

Гарантирано отслабване за една седмица

Фокусирайте се върху това да подобрите храносмилането и тонуса си, приемайте достатъчно протеини + още съвети: