Здраве & Фитнес : Диети13 ФЕВРУАРИ 2017

Сутрешните навици, които ни карат да пълнеем

Пет неща ви саботират по пътя към идеалното тегло. Ето кои са те!

Не сте докосвали тестени храни и сладкиши от дълго време, тренирате редовно и правите какви ли не козметични процедури, за да отслабнете. Но така и не успявате да постигнете своята цел.

Дори напротив! Оказва се, че сте качили по няколко сантиметра в талията и ханша. Оказва се, че някои от нашите навици ни саботират по пътя към перфектната фигура. Експертите са категорични, че това, което правим сутрин се отразява не само на целия ни ден, но и на начина, по който изглеждаме.

Ето кои са петте навика, от които да се откажете точно сега:

Спите твърде много
Твърде малкото сън кара тялото да произвежда хормона на стреса кортизол, който кара организма да складира мазнините и повишава апетита. Въпреки това, успиването също не е добро за вас. Според едно скорошно проучване, проведено от екип на изданието PLoS One, ако спим повече от 10 часа на нощ, това може да доведе до покачване на теглото. Ето защо не е изненадващо, че лекарите препоръчват да спите между 7 и 9 часа.

Приготвяте се на тъмно
Веднага след събуждане отваряйте щорите или завесите. Проучванията сочат, че слънчевите лъчи в ранната сутрин засилват метаболизма и помагат на тялото да се събуди. Дори около 20-30 минути на ден са достатъчни, за да повлияят благотворно на вашетето тегло.

99140f7da05c5196c1697594d0327182

Не оправяте леглото си

Това може и да ви звучи странно, но е истина. Проучване на Националната фондация за съня САЩ показва, че хората, които си оправят леглото, спят далеч по-добре. А всъщност здравословният сън е този, които ни помага да поддържаме здравословно тегло.

Не се теглите
Изследователи от университета Корнел са доказали, че ежедневното претегляне е успешна техника, която подпомага загубата на тегло. Най-доброто време да стъпите на кантара е рано сутрин, още преди да сте закусили и изпили първото си кафе. Тогава се дава най-точният резултат.

Ядете твърде малко на закуска
Изследователи от университета в Тел Авив твърдят, че сутрин трябва да се поглезите с вкусна храна. В действителност, балансираната закуска, която съдържа 600 калории чисти белтъчини, въглехидрати и дори някои десерт, ще улесни да следвате дневния си диетичен план.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети11 СЕПТЕМВРИ 2019

Здравословно бананово суши за закуска

Това лесно хапване може да се приготви в различни варианти, като тези с шоколад ще станат любими и на децата

Диети06 СЕПТЕМВРИ 2019

Петдневен есенен детокс със супа

Успокоява, изчиства и подготвя тялото за зимата

Диети04 СЕПТЕМВРИ 2019

Как изглежда менюто при макробиотичната диета

Предлагаме ви примерно меню и съвети как да следвате диетата

Диети28 АВГУСТ 2019

Най-новата диета с мръсно име е добра за тялото, но и за душата

Представяме ви анти-диетата на Каролин Дуунър