Здраве & Фитнес : Диети24 ОКТОМВРИ 2017

Не забравяйте джинджифила при есенния детокс

И още седем топ храни на сезона, които да добавите в менюто

Важно е да си напомним, че дори в студения сезон, когато вече сме заложили на обемните пуловери и палта, трябва да поддържаме добра форма, за да се чувстваме здрави и енергични.

Това не е мисия невъзможна. Дори и да сте се поотпуснали малко, време е да направите един есенен детокс. На помощ ни идват природните богатства, пълни с хранителни вещества храни като джинджифил, зеле, цвекло, ябълки и още.

Допускаме ли грешки, когато мислим, че се храним здравословно?

Но с тях не само ще повишите имунитета си, ще се сдобиете с плоско коремче, но и ще прочистите организма от всички вредни вещества, с които сте го задръстили през летния период. Научете повече за любимите ни осем детокс храни, за да ви помогнат за това:

Джинджифил
Джинджифилът е един от най-важните продукти, които трябва да имаме на трапезата през есента. Имате проблеми с подутия корем и с настинките в този сезон? Той е решението. Джинджифилът не само ще облекчи храносмилателната система, но и ще ви зареди с антиоксиданти и противовъзпалителни съединения. Също така ще стимулира имунната система и ще ви пази здрави.

Комбинациите храни, които ни карат да пълнеем

Ябълки
Този плод е с високо съдържание на неразтворими фибри и пектин, които извличат токсините и ги помитат през червата. Ябълките съдържат също глюкарова киселина, която помага да изичстите организма от всякакви химикали.

Цвекло
Това е един идеален антиоксидант, противовъзпалително средство, което детоксикира перфектно организма. Съдържа също така фолиева киселина, фибри и калий. За да извлечете максимума от него, го яжте сурово.

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети14 ЮНИ 2019

4 най-важни правила, които ще ни помогнат да ядем по-малко

Така няма да пълнеем, но и никога няма да гладуваме

Диети13 ЮНИ 2019

Да избегнем капаните при избора на зърнена закуска

Знаехте ли, че някои от тези "здравословни" закуски съдържат над 20% мазнини?

Диети06 ЮНИ 2019

Как да останем слаби и по време на ваканцията

Според изследванията средностатистическият човек трупа между 1 и 2 килограма по време на почивка