Здраве & Фитнес : Диети12 НОЕМВРИ 2012

Малки стъпки към отслабването

Предлагаме ти лесни трикчета за отслабване, които не изискват никакви усилия, но дават добри резултати

Предлагаме ти лесни трикчета за отслабване, които не изискват никакви усилия, но дават добри резултати.

Ако тялото ти има склонност да складира мазнини в областта на бедрата и виждаш с просто око неприятния целулит, трябва да пречистваш редовно тънките черва и черния дроб. Ето как става това:

Пий 8 до 10 чаши вода на ден, за предпочитане – филтрирана. От една страна, водата помага да премахнеш по-бързо токсините от тялото, а от друга – хидратира кожата. Не забравяй, че тялото се състои от 70% вода!

Осигури си поне 26 грама фибри на ден. Яж много зеленчуци и плодове без да ги белиш. В закуската включи овесени трици, ядки и смокини.

Сред голямото разнообразие от хлябове в магазина, избирай от време на време ръжен, като внимаваш да е от истинска ръж, а не оцветен. Можеш да го познаеш по това, че не е с голям обем, изглежда сбит и има кисел вкус. Направи си сандвич с две филийки ръжен хляб и листа маруля.

Колкото се може по-често купувай био продукти, за да избегнеш пестицидите, които се натрупват в плодовете и зеленцуците от обикновено земеделие.

Много по-добре е да хапваш сурови, неосолени ядки вместо печени. В началото може да са ти безвкусни, но след известно време ще отвикнеш от вкуса на печените и ще започнеш да усещаш по-наситен вкуса на суровите.

Рибите са известни с полезните си Омега – 3 мазнини, но избирай риби, които не са отглеждани във ферма. Ако намериш начин да купуваш месо от животни, за които знаеш, че са хранени с трева, а не с изкуствени смески, още по-добре. Антибиотиците и хормоните, които са давани на животните накрая попадат в млякото и месото.

Зеленият чай е богат на антиоксиданти, които намаляват свободните радикали. А катехините, които се съдържат в зеления чай засилват метаболизма. С по-ускорен метаболизъм и по-малко свободни радикали, ще имаш възможност да намалиш и целулита по бедрата. Но не прекалявай със зеления чай (1-3 чаши на ден, не повече), защото в голямо количество той дразни стомаха.

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети14 ЮНИ 2019

4 най-важни правила, които ще ни помогнат да ядем по-малко

Така няма да пълнеем, но и никога няма да гладуваме

Диети13 ЮНИ 2019

Да избегнем капаните при избора на зърнена закуска

Знаехте ли, че някои от тези "здравословни" закуски съдържат над 20% мазнини?

Диети06 ЮНИ 2019

Как да останем слаби и по време на ваканцията

Според изследванията средностатистическият човек трупа между 1 и 2 килограма по време на почивка